کد خبر: ۵۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 05 March 2018

بهترین هدیه برای روز مادر

هدیه ها رابطه ها را تعریف می کنند، به پابرجایی آن ها کمک می کنند و به آن ها رنگ و بوی دیگری می دهند. روزهای خاص و هدیه ها بهانه ای هستند برای گفتن حرف هایی که یا گفته نشده اند یا کمتر گفته شده اند. هدیه به مادر اما از جنس دیگری است، هدیه ای که به مادر می دهیم نه برای محکم تر کردن رابطه است نه برای دادن رنگ و بو چون نه هیچ رابطه ای محکم تر از این رابطه وجود دارد و نه رنگ و بویش را دارد و نه به این اندازه مقدس است. هدیه دادن به مادر فقط یک راه ویژه و ترغیب کننده برای یادآوری این رابطه خاص است که دلایل عمیق تری دارد. روز مادر یک بار در سال می آید و بعضی ها فکر می کنند با هدیه دادن گل یا یک کارت، وظیفه خود را برای بقیه سال انجام داده اند اما اگر تنها به یک دهم آنچه آن ها برای ما انجام داده اند توجه کنیم، به این درک می رسیم که یک روز کافی نیست. روز مادر تنها یک زمان است که به ما وظایفمان را یادآوری کند.

هدیه به یاد ماندنی

هدیه خریدن برای مادر از سخت ترین خریدهای دنیا است چون یافتن هدیه ای که بتواند این احساس را آن طور که دلتان می خواهد بیان کند، به نظر غیر ممکن می آید. راه های مختلفی برای جشن گرفتن، هدیه دادن و قدر دانی کردن در روز مادر و در کشورهای مختلف هست و همیشه پیشنهاد های بهتری هم وجود دارد. ارزشمندترین دارایی انسان به ویژه در سبک زندگی کنونی، زمان است. چه چیزی بهتر از این که از گرانبهاترین دارایی خود، به مادرتان هدیه بدهید. به جای اختصاص دادن کل روز برای گشت و گذار به بهانه یافتن یک هدیه مناسب، به سراغ یک فروشگاه اینترنتی شناخته شده و مورد اطمینان خود رفته و به راحتی فقط با چند کلیک هم تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و هم بقیه زمان باقیمانده از روز خود را با درکنار او بودن ویژه کنید. لازم است چند دقیقه وقت بگذارید برای به خاطر سپردن قشنگ ترین خطوط چهره در دنیا، چند دقیقه برای حضور مطلق در حرف هایش و چند دقیقه برای آن که بوی عطرش را برای همیشه در تمام حافظه خود ثبت کنید.

بهترین هدیه برای روز مادر

آشناترین و متداول ترین کامنت مادران نسبت به چیزهایی که فرزندانشان می خرند، درباره قیمت تمام شده کالاست چون  معتقدند که همیشه قیمتی که آنها پرداخته اند از ارزش واقعی کالا بالاتر است. حتماً شما هم بارها جمله « چقدر گرون خریدی » را از مادر خود شنیده اید. خوب است بدانید که در فروشگاه اینترنتی زنبیل تا 10 روز خرید شما از لحاظ قیمت، سلامت و اصالت، گارانتی است و این یعنی هدیه ای که خریده اید به بهترین قیمت و کیفیت بازار است. بنابراین یک چالش مادر و فرزندی هیجان انگیز راه بیاندازید. یعنی اگر مادر شما بتواند خرید شما را با قیمت کمتری در بازار پیدا کند، تفاوت هزینه را به عنوان هدیه از طرف زنبیل دریافت خواهد کرد.

با توجه به اینکه در خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل زحمت حمل و نقل کالا به عهده شما نیست، اگر در روز مادر فرصت بودن کنار او را پیدا نمی کنید، می توانید با یک زمان بندی مناسب و ارسال محصول بصورت مستقیم و فوری در کمتر از 3 ساعت،  او را غافلگیر کنید. برای انتخاب گزینه مناسب بهتر است به سراغ هدیه هایی بروید که بیشتر از قبل موجبات راحتی و شادی آن ها را فراهم کند مثلاً از دسته محصولاتی که نسل جدیدی از لوازم خانگی یا پزشکی هستند. حتماً هدیه خود را با گذاشتن یک پیام یا عکس مخصوص به شیوه متفکرانه و معناداری به امضای شخصی خود برسانید. می توانید او را به یک سفر درون شهری کوچک یا صرف غذا در رستوران مهمان کرده یا با یک صبحانه کامل در رختخواب، غافلگیرش کنید. گذراندن وقت در کنار هم در یک سالن ماساژ یا کنسرت و نمایش مورد علاقه اش هم گزینه های فوق العاده ای برای خلق لحظه های حقیقی در این روز به خصوص است. فراموش نکنید که این روز برای کسانی که مادرشان را از دست داده اند، چقدر دشوار است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

روز مادر مبارک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار