عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی افراد اقدام غیرقانونی می‌کنند و حالا درصدد اخذ مجوز و قانونی کردن اقدامات‌شان هستند.
کد خبر: ۵۷۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 06 March 2018

افشین حبیب‌زاده در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران در مخالفت با اصلاحیه لایحه بودجه سال 1396 گفت: ما ماه‌ها است که علیه اسناد فاقد اعتبار و هزینه‌های خارج از مصوب فریاد می‌زنیم و می‌گوییم که نباید هزینه‌ها براساس روال‌های غیرقانونی باشد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: آقایی می‌رود، مصاحبه می‌کند و می‌گوید 10 میلیاردتومان هزینه شده است و حالا برای اقداماتی که انجام داده‌اند، مصوبه آورده‌اند در حالی که برای این هزینه‌ها، قبلا اعدادی در نظر گرفته شده بود و در قالب لایحه بودجه، اعداد و ارقام در کمیسیون‌ها برآورد شده است و در نهایت تصویب شد.

حبیب زاده با بیان اینکه برخلاف این رویه، برخی از افراد هزینه می‌کنند و حال برای قانونی شدن اقدامات‌شان اصلاحیه آورده‌اند، گفت: داستان این مسئله مانند داستان برج باغات شده است. دوستان می‌گویند، خوشبختانه این عدد 760 میلیارد دلار است. این خوشبختانه نیست، بلکه بدبختانه است. این عدد حدود 5 درصد هزینه‌کرد بودجه است. آنها اول اقدام غیرقانونی می‌کنند و حالا درصدد اخذ مجوز و قانونی کردن اقدامات‌شان هستند. 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بخشی از اصلاحیه این لایحه و درخواست برای افزایش آن برای حقوق و مزایا است. به چه حقی این کار را انجام داده‌اند؟ من با این کار، مخالفم و از دوستان و اعضای شورا می‌خواهم که با این کار مخالفت کنند. مخالفت با این مسئله مخالفت با یک رویه غلط و غیرقانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار