کد خبر: ۵۷۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 10 March 2018

کولر گازی اجنرال

در میان برندهای کولرگازی، کولر اجنرال یکی از برندهای پرطرفدار و معروف به حساب می آید. در واقع اجنرال نه تنها در ایران بلکه در تمام خاورمیانه به دلیل شرایط آب و هوایی مخصوص این منطقه از دنیا، از جمله محصولات بسیار پرطرفدار است و فروش بالایی هم دارد. این کولرهای گازی ژاپنی، کارایی و عمر بالایی دارند و از نظر مصرف در رده اقتصادی قرار می‌گیرند و تقریباً در هر دمایی عملکرد مناسبی دارند. برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های این کولرها آشنا شوید می‌توانید ادامه این نوشتار را بخوانید، فراموش نکنید که کولرهای گازی اجنرال را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل پیدا کنید و به صورت فوری هم تحویل بگیرید.

 اجنرال به خاطر سرمایش عالی محبوب است و چرخش پیچیده و دوگانه فلاپ ها، باد را با سرعت زیاد در جهات افقی و عمودی به حرکت در می آورد و تمام زوایای اتاق را به طور موثر خنک می کند. موقعیت فلاپ به طور خودکار تنظیم می شود تا با حالت عملکرد تطبیق یابد. مهم ترین بخش آن نیز یک میکروکامپیوتر داخلی است که جریان هوا را به طور خودکار تنظیم می کند تا دمای اتاق را یکنواخت و مناسب نگه دارد. به همین دلیل، سرمایش سریع و همه جانبه‌ای اتفاق می‌افتد. به عنوان یک محصول مفرد، ظاهر آن ساده و ظریف است و نسبت به برندهای دیگر طراحی خاص و منحصر به فردی ندارد اما این کولرها بازده انرژی خیلی خوبی دارند و این مسئله را نیز مد نظر داشته باشید که اگر پول زیادی برای خرید این کولرها صرف می کنید، پس از گذشت مدتی این قیمت کولر اجنرال که کمی بالاست با کاهش هزینه برق جبران می شود.

ویژگی جذب رطوبت باعث جذب موثر و کامل رطوبت از هوا شده و آن را خشک می کند. در حالت خودکار هم فلاپ ها به طور خودکار با حالت عملکرد تنظیم می شوند. با این حال، می توان با استفاده از کنترل از راه دور و به طور دلخواه نیز فلاپ ها را تنظیم کرد. با خاموش شدن کولر، فلاپ ها به طور خودکار بسته می شوند و با روشن شدن دستگاه، فلاپ ها به طور خودکار باز می شوند. میکروکامپیوتر تعبیه شده در اسپلیت اجنرال به تدریج دمای اتاق را در طول شب به طور خودکار به میزان چند درجه تغییر می دهد تا دما را در محدودۀ مناسبی حفظ کند.

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال با پوشاندن بوهای نامطبوع در یون های منفی هوا، باعث بوزدایی از هوای اتاق می شوند. این ویژگی یون های منفی هوا کاملاً به حذف گردوخاک و بوی بد از هوا کمک کرده و محیط اتاق را فرح بخش نگه می دارد. پنل بیرونی قابل جدا شدن است و می توان آن را به آسانی تمیز کرد تا عمر فیلتر و دیگر قطعات آن افزایش یافته و سرمایش موثری ایجاد کند.

عملکرد تصفیه هوا ی این کولر به این صورت است که ذرات ریز گرد و غبار توسط فیلتر الکترواستاتیک جمع آوری شده و یون های ضعیف با تجزیه بوهای بد مانع پخش بو می گردند و با جمع آوری شدید غبار به طور همزمان هوای اتاق را تمیز می کند. فیلتر باکتری زدا و بو زدای زغال چوب، فیلتر الکترو استاتیک و ... این فیلتر ها قابل شستشو بوده و با شستشو به حالت اولیه خود بر می گردند. این فیلتر ها قادر هستند تا 54.3 درصد گرد و خاک و تا 90 درصد بو های نا مطبوع را از بین ببرد. این فیلتر ها در صورت شستشو و برگشت به حالت اولیه بعد از خشک شدن تا 3 سال قابل استفاده هستند. کولر اجنرال مجهز به به رطوبت زدای داخلی است که بعد از خاموش شدن دستگاه، عمل رطوبت زدایی در داخل کولر گازی آغاز می شود. این عمل حدود 15 دقیقه زمان می برد. از بین بردن باکتری هایی که در مهره ها و داخل دستگاه رشد کرده، با زدن کلید Coil Dry شروع به تمیز کردن سریع می شود که حدود 30 دقیق زمان می برد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار