کد خبر: ۵۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 14 March 2018

بخارشوی فقط یک وسیله برای کامل کردن کلکسیون لوازم خانگی شما نیست. آن ها نه تنها یک جایگزین مؤثر برای تمیز کردن با مواد شیمیایی مضر اند، بلکه در حین پاکسازی به کاهش باکتری های بالقوه محیط هم کمک می کنند پس بدون آن که خود را به سمت مواد شیمیایی مختلف سوق دهید آلودگی ها و گرد و غبار خانه را بخار کنید.

مارک خوب برای جهیزیه، بخارشوی کارچر یا دلونگی؟

مقایسه 2 مدل از بهترین بخارشوهای بازار

بخارشوی کارچر : کارچر (Karcher) یک برند آلمانی است و از سال 1950 بر روی تولید تجهیزات نظافتی برای مصارف خانگی و حرفه ای متمرکز است و بخارشو های آن در ایران طرفداران زیادی دارد. کارگاه های تولید این کشور در آلمان، ایتالیا، چین و ... فعالیت می کنند. بخارشوها در رده های محصولی متفاوتی طبقه بندی می شوند مثلاً بخارشوهای مکش دار یا دستی، اما محصولات مربوط به یک رده در یک برند اغلب ویژگی های مشابه ای دارند.

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید و برای امکانات کاربردی، پول خرج کنید باید به ویژگی های مهمی به جز برند نیز توجه کنید. به عنوان مثال sv7 از گران ترین نمونه های بخارشوی کارچر است که در آن عملیات جارو، شستشو، مکش و خشک کردن یک جا جمع شده است. بخار خشک، رد آب باقی نمی گذارد و نیاز به پد حوله ای هم ندارد و این یعنی بهترین گزینه را برای فرش، موکت، مبل و کل سطوح پارچه ای پیدا کردید.

برای تمیز کردن سطوح کوچک تر، سری های کوچک تر و یک نازل باریک برای پاک کردن هر شکاف و درزی وجود دارد. نگرانی برای وزن 9 کیلوگرمی آن نداشته باشید چون با وجود سیم 5,5 متری نیاز زیادی برای جا به جایی حس نمی کنید و اگر احساس کردید آب مخزن در حال تمام شدن است در همان حالت روشن، به دستگاه آب اضافه کنید. برای قیمت بخارشوی کارچر بازه ای بین 600 هزار تا 6 میلیون تومان را در نظر بگیرید.

مارک خوب برای جهیزیه، بخارشوی کارچر یا دلونگی؟

بخارشوی دلونگی : دلونگی یک برند معتبر ایتالیایی با بیش از صد سال قدمت در تولید لوازم خانگی است. مدل sc500 دلونگی هم از نمونه های رده قیمتی بالا و یک دستیار همه فن حریف است. این ماشین 4 کیلوگرمی هم از عهده شست و شوی هر سطحی اعم از زمین، دیوار و فرش به خوبی برآمده است. مخزن پر شونده مداوم و توان مصرفی مناسبی، حتی برای مصارف بالای اداری دارد که آن را بدون شک به یک محصول حرفه ای تبدیل می کند. قدرت تولید بخار در این دستگاه ها با واحد بار اندازه گیری می شود که هرچه بالاتر باشد یعنی قدرت پرتاب بخار بیشتر است، بنابراین فشار بخار 4 بار این محصول، در نوع خود رقم بسیار بالایی است. اما متفاوت ترین ایده این مدل، سری مولد بخار خشک و لوله خرطومی انعطاف پذیر جهت اتوی لباس و پرده است. چه چیزی از این بهتر ...

گوش دادن به توصیه کاربران یا فروشنده های دیگر برای خرید خوب، شرط لازم است اما کافی نیست بنابراین لازم نیست وابسته به آن ها باشید. کافیست آشنایی مختصری با واژه ها داشته باشید و انتخاب خود را از فیلترهای اصلی شامل گنجایش مخزن، توان، قدرت تولید بخار، جمع آوری رطوبت، سیستم ضد چکه بگذرانید سپس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زنبیل به راحتی خرید کنید و به سرعت تحویل بگیرید. نظافت خانه از مشکلات قدیمی است ولی وقت آن رسیده که برای مشکلات قدیمی، راه حل های تازه پیدا کنیم.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار