مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ابلاغ بخشنامه ای به مدارس برای جبران آموزش دانش آموزان به علت تعطیلات ناشی از آلودگی هوا و سرما گفت: براساس این بخشنامه، دانش آموزان پایه های اول تا پنجم ابتدایی تا نهم خردادماه 97 به مدرسه خواهند رفت.
کد خبر: ۵۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 17 March 2018

عباسعلی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:امتحانات هماهنگ پایه ششم ابتدایی که هر سال از اول خردادماه آغاز می شد، امسال از پنجم خرداد آغاز می شود.
وی گفت:دانش آموزان این پایه تحصیلی نیز تا 13 خردادماه همزمان با شرکت در آزمون، در مدرسه حضور خواهند داشت.
باقری با بیان اینکه امتحانات دوره متوسطه به صورت هماهنگ و نهایی از اول خردادماه آغاز می شود، افزود: با توجه به اینکه تعطیلات این دوره تحصیلی، یک چهارم دوره ابتدایی بود، شورای مدرسه می تواند با هماهنگی لازم، طی سال تحصیلی با تعجیل در ورود دانش آموزان و تاخیر در خروج آنان با اطلاع رسانی به اولیا، تعطیلات را جبران کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه مدارس باید کلاس های جبرانی دانش آموزان را بدون دریافت هیچ هزینه ای برگزار کنند، اظهار کرد: علاوه براین بخشنامه، شورای معلمان و مدرسه درباره راهکارهایی برای جبران آموزشی دانش آموزان از جمله افزایش ساعت درسی آنان تصمیم گیری خواهند کرد.

*ارائه مجوز تعطیلی موردی به مدارس طرح اسکان نوروزی 
باقری با اشاره به ارسال بخشنامه ای به تمامی مدارس دوره ابتدایی و متوسطه گفت: در این بخشنامه تاکید شده مدارس موظف هستند تا 28 اسفندماه دایر بوده و فعالیت آموزشی خود را ادامه دهند.
وی افزود: براساس این بخشنامه، مدارسی که به عنوان مرکز اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، برای آماده سازی مدرسه می توانند با هماهنگی منطقه آموزش و پرورش، 28 اسفندماه مجوز تعطیلی موردی دریافت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدارس روز 14 فروردین 97 باز هستند و به فعالیت آموزشی خود ادامه خواهند کرد.
باقری تاکید کرد: اگر گزارشی مبنی بر تعطیلی زودتر از موعد مدارس در اسفندماه 96 و خردادماه 97 به آموزش و پرورش تهران اعلام شود، با آنها برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار