رییس پلیس راهور شرق استان تهران از کاهش ۶۳ درصدی شکایات مردمی در شرق استان تهران طی سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 17 March 2018

سرهنگ یحیی دلیری صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: در سال گذشته در شرق استان تهران و با همکاری و تعامل ادارات و سازمان های مرتبط در ترافیک و اطلاع رسانی اصحاب رسانه ۱۳ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشتیم.

وی با بیان این که بیشترین تصادفات فوتی مربوط به عابرین پیاده و موتور سواران بوده است، گفت: زمانی که تصادفی رخ می دهد، با فوت و یا مجروحیت یک فرد که بعضا از سرپرستان خانواده ها هم هستند، مشکلات فراوانی برای خانواده ها ایجاد می شود.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران از برخورد قاطع در خصوص تخلفات حادثه ساز خبر داد و گفت: در سال ۹۶ به میزان ۴۸ درصد افزایش برخورد را داشتیم و ۲۶ درصد افزایش مبلغ اعمال قانون در این سال را شاهد بودیم.

وی از آموزش فرهنگ رانندگی به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر در مدارس شرق استان تهران خبر داد و گفت: مجوز آموزشگاه پایه یک و پایه ۲ و نیز مرکز اسقاط خودرو در شرق استان تهران اخذ شد، که در مجموع برای ۱۲۱ هزار ۶۹۰ نفر گواهینامه در شرق استان تهران صادر شد، در مجموع ۱۷ هزار و ۷۹۳ تعویض پلاک انجام شد، ۸۶ دستگاه تراکتور نیز پلاک شد، بالغ بر ۲۰۰۰ موتور سیکلت تعویض شد.

دلیری ادامه داد: در سال ۹۶ به میزان ۶۳ درصد کاهش شکایات مردمی و ۱۸ درصد افزایش تقدیر از پرسنل راهور داشتیم.

وی از آموزش ۲۰۰ راننده وسایل حمل و نقل عمومی برای نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: زنگ آماده باش ۱۴۰ نفر از همیاران پلیس در طرح نوروزی زده شد، که این عزیزان در شیفت های نوروزی به کار گیری می شوند، ۵۰ پلیس افتخاری نیز در طرح نوروزی به پلیس کمک می کنند.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران با بیان این که ۷ ایستگاه نوروزی برای راهنمایی بهتر مسافران در شهرستان های تابعه راه اندازی شده است، گفت: مانیتورینگ پلیس مدتی تعطیل بود، اما در ورامین مجددا راه اندازی شد، پارک دوبله، عبور از تقاطع و ورود ممنوع از طریق دوربین ها رصد و اعمال قانون می شود.

وی از راه اندازی دوربین های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در شرق استان تهران خبر داد و گفت: در خصوص سرعت غیر مجاز هیچ اغماضی نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار