متدهای مختلفی برای ماساژ وجود دارد که هرکدام بر اساس اصول ویژه و آناتومی بدن تدوین یافته اند. بیورر تلاش کرده است که این روش ها را با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا در دستگاه ماساژور برقی بیورر بازسازی نماید.
کد خبر: ۵۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 17 March 2018

ماساژ، قدیمی ترین شکل درمان جسم و روح است. مطالعات تاریخی نشان می دهد که سابقه درمانی آن به زمان های خیلی دور حتی تمدن های باستانی بر می گردد. یک ماساژ خوب روی همه سطوح وجود شما از جمله بافت های بدن، سیستم عصبی، سیستم عضلانی، گردش خون، پوست و .... تاثیر می گذارد. هر قسمت از بدن شما که لمس می شود از احساس تنش تهی می شود. حتی ماساژ قادر است تغییر زیادی در حالت صورت یا فرم بدن ایجاد کند. ماساژ یک تجربه لذت بخش است که برای اکثر افراد خوشایند است اما مشکل اینجاست که این تجربه نیازمند هزینه های فراوان و دسترسی به یک ماساژور تعلیم دیده در خانه است. برای داشتن یک ماساژور خوب ارزان قیمت در خانه با ماساژور بیورر آشنا شود.

ماساژوربیورر: تعریف ساده ای از آرامش

خستگی هایت را به من بسپار

متدهای مختلفی برای ماساژ وجود دارد که هرکدام بر اساس اصول ویژه و آناتومی بدن تدوین یافته اند. بیورر تلاش کرده است که این روش ها را با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا در دستگاه ماساژور برقی بیورر بازسازی نماید تا کاربران هر زمان که دوست داشتند از تجربه لذت بخش و منافع ماساژ در خانه و هر ساعت از شبانه روز بهره مند گردند.

دستگاه های ماساژور خانگی در اندازه ها و کاربردهای متفاوتی طراحی شده اند و با قابلیت هایی که دارند سعی می کنند حرکاتی که توسط انگشتان و با دست انجام می شود را تقلید کنند. اکثر آن ها را می توان برای تمام نقاط بدن استفاده کرد.

ماساژ هر عضو بدن با گرم کردن و آماده سازی آغاز می شود و در ماساژورهای برقی این کار به خوبی توسط مادون قرمز و با فشار یک دکمه انجام می شود. اشعه مادون قرمز ماهیچه ها را گرم کرده و گرفتگی و خستگی آن ها را برطرف می کند. دسته های خمیده، بلند و با قابلیت تنظیم در جهت های مختلف در این محصولات، می خواهند استفاده از این دستگاه ها را برای قسمت های مختلف بدن شما مانند ستون فقرات، راحت تر کنند.

سری ها یا کلاهک های مختلف این دستگاه ها به منظور تغییر شدت و نوع ماساژ ها، در حال نزدیک شدن این دستگاه ها به یک ماساژور همه کاره است. مثلاً کلاهک های دارای برجستگی متعدد مناسب برای تشدید ماساژ برای تسکین درد و کشیدگی عضلات است یا کلاهک گرد با زدن ضربه باعث شل شدن عضلات می شود. تنظیم میزان لرزش هم این امکان را فراهم می کند که میزان شدت ضربه روی ماهیچه ها را طبق نیاز خود تنظیم کنید.

 ماساژوربیورر: تعریف ساده ای از آرامش

ماندگار در خاطر

ماساژ، اقدامی طبیعی برای تطبیق زیبایی و درمان است که به غیر از جنبه روحی، تاثیر مستقیم در بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها نیز دارد. در همین راستا در عصر مدرن به دلیل مقبولیت و محبوبیت ماساژ، دستگاه های ماساژور با تکیه بر اصول علمی توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود باز کنند. ماساژور دستی بیورر را می توانید در هر زمان و هر مکان با امکان دسترسی بالا و به راحتی، استفاده کنید. این دستگاه ها به صورت برقی و شارژی موجود هستند و نقاطی را مانند کف سر، زانوها، آرنج، قوزک پا و ... را که ماساژورهای دیگر قادر به ماساژ دادن آن نیستند ماساژ می دهند.

استفاده از دستگاه های ماساژور برای تمام نقاط بدن، تقریباً تا 100 درصد از بافت های عضلانی را تحت تاثیر قرار می دهد و با تحریک عضلات باعث می شوند خون به کوچک ترین مویرگ ها منتقل شود. تجربه خوشایند ماساژ دیگر این روزها نیازمند هزینه فراوان یا یک ماساژور تعلیم دیده در خانه نیست. کافیست در فروشگاه اینترنتی زنبیل ضمن آشنایی با دستگاه ها و کاربری های مختلف آن ها، یک ماساژور حرفه ای را سفارش دهید و ظرف 3 ساعت بعد در خانه تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار