معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری، از حفاری و تکمیل یک حلقه چاه بوسیله دستگاه حفاری 78 فتح ناوگان این شرکت در میدان نفتی اهواز در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 26 March 2018

حمید رضا خوش آیند ضمن تبریک سال نو به کارکنان شرکت، اظهار کرد: با توجه به ماهیت کار، عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز براساس برنامه‌ریزی تعریف‌شده به طور شبانه روزی استمرار و تلاشگران این عرصه در قالب اقماری در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل رسمی در اقصی نقاط نفتخیز خشکی و دریایی کشور مشغول خدمت هستند .

وی با بیان این‌که حفاری و تکمیل این چاه ساعت 18 روز جمعه سوم فروردین ماه به اتمام رسید و چاه بلافاصله پس از تکمیل در اختیار کارفرما قرار گرفت، افزود: در چهار روز نخست امسال سه هزار و 159 متر حفاری با کاربست ناوگان عملیاتی شرکت انجام شد.

خوش آیند با اشاره به این‌که ناوگان شرکت متشکل از 70 دستگاه حفاری خشکی و سه دستگاه حفاری دریایی ملکی است، اظهارکرد: در زمان حاضر هشت دستگاه حفاری در حال جابه‌جایی و استقرار در موقعیت‌های جدید عملیاتی هستند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری یادآور شد: ناوگان حفاری این شرکت هم اکنون در موقعیت‌های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تمرکز دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار