سمیع الله حسینی مکارم سرپرست جدید شهرداری تهران در سوابق کاری‌اش پست‌هایی چون معاونت مالی شهرداری و معاونت اداری و مالی و مدیرکلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۵۸۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 10 April 2018

به گزارش ایسنا، سمیع الله حسینی مکارم که امروز پس از قبول استعفای محمدعلی نجفی از سوی اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده است در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به عنوان معاون نجفی فعالیت می‌کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت این معاونت در مورد حسینی مکارم منتشر شده وی پیش از این سابقه عضویت در کمیته تهیه و تدوین برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را دارد.

همچنین از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست شورای پژوهش و تحقیقات پست بانک ایران، رئیس شورای برنامه ریزی پست بانک ایران، ستاد هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد.

او همچنین عضویت در شورای اندیشمندان و تهیه کنندگان چالش‌ها و چشم اندازهای برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد. همچنین ریاست کمیته تامین و تجهیز منابع شورای آموزش، داوری مقالات علمی، اقتصادی همایش اقتصاد آموزش و پرورش از دیگر سوابق سرپرست جدید شهرداری تهران است.

در بین سوابق مدیریتی حسینی مکارم نیز ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه 14 تهران، معاونت اداری و مالی اداره کل آموزش و پرورش تهران، مدیرکلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، معاونت طرح و برنامه پست بانک ایران، معاونت سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیده می‌شود.

در سایت معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری نیز از عناوینی به عنوان سوابق حرفه‌ای حسینی مکارم نام برده شده است که به شرح زیر است:

عضو هیات مدیره شرکت تامین سرمایه آرمان

نایب رئیس هیات مدیره گروه راهبران اقتصادی آرمان

رئیس هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات

عضو اصلی هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عضو هیات امنای کانون اتومبیل رانی

حسینی مکارم سابقه تدریس در دانشگاه‌های علوم اقتصادی و دارایی و دانشگاه پیام نور را نیز در رزومه خود دارد و وی مدرک کارشناسی خود را در اقتصاد نظری از دانشگاه شهید بهشتی گرفته است و همچنین کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه تهران گذرانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار