فرماندار پردیس با اشاره به اینکه اگر واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل داده شود، افق جمعیتی این شهرستان به ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد، گفت: اجرای طرح مسکن مهر در پردیس بدون مطالعه و تأمین زیرساخت انجام شده که مشکلات زیادی را بر این شهرستان بار می‌کند.
کد خبر: ۵۸۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 10 April 2018

مرتضی حیدری امروز در جریان سفر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت به بومهن با اشاره به اینکه شهرستان پردیس دارای 2 پروژه بزرگ شهر جدید پردیس و نیز مسکن مهر است که بالغ بر 100 هزار واحد را به خود اختصاص داده اظهار داشت: طبق سرشماری سال 95 جمعیت این شهرستان 185 هزار نفر است که اگر واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل داده شود، افق جمعیتی این شهرستان به 600 هزار نفر می‌رسد.

وی بیان کرد: چنین افقی خدمات‌رسانی به مردم پردیس را دچار مشکل می‌کند، به عبارت دیگر اجرای طرح مسکن مهر در پردیس بدون مطالعه و تأمین زیرساخت انجام شده که مشکلات زیادی را بر این شهرستان وارد می‌کند.

فرماندار پردیس ضمن اشاره به ضرورت حل مشکلات بیمارستان الغدیر ادامه داد: با تشکیل یک هیئت امنا می‌توان مشکلات بیمارستان الغدیر را حل کرد، از وزیر بهداشت می‌خواهیم با توجه به بازدیدی که از این بیمارستان داشته جهت تکمیل آن اقداماتی را انجام شود.

حیدری تصریح کرد: وجود این بیمارستان با توجه به افق جمعیت 600 هزار نفری پردیس و همچنین مجاورت این شهرستان با محور مواصلاتی مهم تهران-پردیس و تردد پر تراکم جاده‌ای ضروری است، ضمن اینکه نیاز مبرم به اورژانس و بیمارستان در سطح شهرستان پردیس داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار