نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم پیگیری اقدامات نجفی، برای بررسی تخلفات دوره قبل شهرداری تهران(قالیباف) تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 11 April 2018

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش استعفای نجفی از سوی شورای شهر گفت: لازم است شهردار و شورای شهر جدید اقدامات آقای نجفی برای بررسی تخلفات دوره قبل شهرداری تهران را پیگیری کند. البته نمایندگان تهران نیز جلسات فصلی با اعضای شورای شهر، استاندار و شهردار می گذارند که قطعا این موارد در جلسات مورد پیگیری قرار می گیرند.

وی یادآور شد: پیش از این نیز گزارشی از تخلفات شهرداری دوره قبل به مقامات قضایی برای پیگیری داده شد ولی فکر نمی کنم قوه قضائیه اراده‌ای برای پیگیری داشته باشند چون علاوه بر گزارشاتی که آقای نجفی ارسال کرد کمیسیون اصل ۹۰ نیز گزارشاتی داشت که مسکوت گذاشته شد و به آن پاسخی ندادند.

این عضو فراکسیون امید به صحبت‌های دادستان کل کشور درباره لزوم استعفای دوباره نجفی اشاره و اظهار کرد: دادستان برای آقای نجفی تعیین تکلیف کرده و قبل از استعفای دوباره ایشان درخواست استعفای مجدد کرده بود. به نظرم بهتر بود دادستان اول به آن پرونده‌های تخلفی که آقای نجفی اعلام کرده بود، رسیدگی می کرد تا اگر احیانا کوتاهی صورت گرفته بررسی انجام می شد. قطعا وظیفه دادستان تعیین تکلیف در کار آقای نجفی نبود.

بادامچی اظهار کرد: در مقطع کنونی که التهابات گوناگونی به جامعه وارد شده و مردم با برخی تنش‌ها روبرو هستند، انتظار می‌رفت مسئولان تصمیم‌گیر به ویژه مسئولان قضایی مقداری در ادبیاتشان تجدیدنظر کنند. تعیین تکلیف برای فردی که مسئولیش شورای شهری است که از طرف مردم انتخاب شده، کار درستی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید مجدد بر اینکه آقایان باید ادبیات خود را تغییر دهند، گفت که بهتر است صدای مردم را بشنوید. مردم از این ادبیات ناراضی هستند به خصوص در شرایطی که آنها در التهابات اقتصادی و اجتماعی به سر می برند. حال و احوال مردم را بفهمید و دیگر ادبیاتی را که در گذشته داشتید را دوباره تکرار نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار