ادین ژکو، مهاجم تاثیرگذار تیم فوتبال رم پس از بازگشت خیره کننده جالوروسی در مقابل بارسا به طنز گفت: هم من و هم باشگاه باید از اینکه به چلسی نرفتم خوشحال باشیم؛ چرا که توانستم رم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسانم.
کد خبر: ۵۸۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 11 April 2018

به گزارش ایرنا به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، تیم فوتبال آ. اس رم ایتالیا بامداد چهارشنبه در دور برگشت از مرحله یک چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش ادین ژکو مهاجم بوسنیایی خود، ستاره های کاتالان را با سه گل مغلوب کرده و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد.
مهاجم سابق منچسترسیتی در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا، مهاجم هدف بود و با به ثمر رساندن گل اول بازی و گرفتن یک پنالتی، به همراه گل ارزشمند خارج از خانه، نقش اصلی صعود تیمش را به مرحله نیمه نهایی ایفا کند. 
ژکو بعد از این بازی اظهار کرد: ماندن در رم تصمیم آسانی نبود، اما خوشحالم که به چلسی نرفتم، در شرایط کنونی پول بی اهمیت است. راهیابی به نیمه نهایی بهترین اتفاق ممکن بود، اما بهتر از آن هم می تواند برایمان رخ دهد؛ ما نشان دادیم که می توانیم مقابل هر تیمی پیروز شویم؛ همان طور که بارسلونای قدرتمند را با سه گل شکست دادیم. 
این مهاجم در پایان افزود: این برای اولین بار بود که بارسا تا این اندازه تقلا می کرد؛ ما از دقیقه اول آن ها را پرس کردیم. هیچکس ما را باور نداشت و ما غیرممکن را ممکن کردیم و برای اولین بار در تاریخ باشگاه به نیمه نهایی رسیدیم؛ خوشحالم که می توانم باشگاه محبوبم را در میام تیم های حاضر در این مرحله ببینم.
تیم فوتبال رم ایتالیا در حالی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد که در دیدار دور رفت با چهار گل، شکست سنگینی را در مقابل آبی و اناری پوشان متحمل شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار