بنابراین می توانید با آگاهی از جدیدترین فناوری های تصویری در دستگاه های جدید، مطمئن شوید که تلویزیون شما به این زودی ها قدیمی نخواهد شد. برای آشنایی با یکی از به روز ترین و جدید ترین فناوری ها در تلویزیون سامسونگ با ما همراه شوید.
کد خبر: ۵۸۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 11 April 2018

فناوری ساخت تلویزیون روند شگفت آوری داشته به طوری که هر سال که تلویزیون می خرید شاید از بخشی از آن ها جا بمانید. بنابراین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زنبیل و آگاهی از جدیدترین فناوری های تصویری در دستگاه های جدید، مطمئن شوید که تلویزیون شما به این زودی ها قدیمی نخواهد شد. برای آشنایی با یکی از به روز ترین و جدید ترین فناوری ها در تلویزیون سامسونگ  با ما همراه شوید.

با بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2017 آشنا شوید

نوآوری کوانتومی

قبل از این که با اشتیاق از این تلویزیون جدید حرف بزنیم بهتر است با تکنولوژی کوانتومی، فناوری جدید تلویزیون های سامسونگ کمی آشنا شوید. در تلویزیون های قدیمی تر نیاز سلول های نمایشگر تلویزیون به نور برای تشکیل تصویر از منبعی جداگانه تامین می شد، در تلویزیون های ال ای دی این منبع جداگانه لامپ های LED بودند. QLED در واقع به معنی تلویزیون LED مبتنی بر کوانتوم دات است. تکنولوژی کوانتوم دات با قرار دادن یک لایه از نقطه های کوانتومی روی پنل LED معمولی کار می کند. کوانتوم دات ها مولکول های میکروسکپی هستند که با تابش نور منتشر می شوند، هر کدام از این ذرات ابعاد جداگانه ای دارند و این ابعاد طول موج نور را تعیین می کنند و به این ترتیب رویای یک میلیارد رنگ در تصویر محقق می شود. این فناوری گامی بزرگ در افزایش کیفیت تصویر در مقابل تکنولوژی OLED تلویزیون ال جی است و در نگاه اول بسیار شبیه آن ها هستند.

با بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2017 آشنا شوید

Q9F QLED رنگ ها را بچشید

حالا که به صورت بنیادی تری مفهوم QLED را درک کرده اید، می توانید حدس بزنید که در این تلویزیون چه تصویری شاهد خواهید بود. کنتراست بی نهایت با یک میلیارد رنگ در ترکیب هوشمندانه ای با فناوری 4K  -  رزولوشن 4 برابر تلویزیون های استاندارد FUD – شما را ساعت ها برای غرق شدن در تصویر مجاب می کند. دنیایی از حجم رنگ را کشف می کنید که اگر یک بار ببینید به کمتر از آن قانع نخواهید شد، تمام جزئیاتی که در سایه پنهان هستند برای شما قابل تشخیص است. همان تصویری را می بینید که هدف کارگردان فیلم است، همان حسی را دارید که در استادیوم خواهید داشت و دنیای بازی را هم به واقعیت نزدیک می کند.

سامسونگ نخستین برندی بود که صفحه نمایش های سازگار با HDR را در سال 2015 معرفی کرد و این مدل نمونه ای کامل از این فناوری است. HDR محدوده کنتراست و دقت رنگ ها را توسعه می دهد، قسمت های روشن تلویزیون روشن تر به نظر می رسد و به تصویر عمق بیشتری می بخشد.

ساده و دلربا

در طول راه اندازی این مدل متوجه خواهید شد که سامسونگ به چه اندازه در طراحی و ارائه روش های نصب آسان تلاش کرده است. شاید الهام بخش ترین قطعه در این مدل، کابل فیبر نوری است. یک کابل با ضخامت یک نخ ماهیگیری که وقتی تلویزیون روی دیوار نصب می شود کاملاً ناپدید می شود و تصویر پس زمینه ذهنی از یک مشت سیم های درهم و برهم در اطراف تلویزیون را برای همیشه تغییر می دهد. حاصل آن یک نصب تر و تمیز بدون کابل کشی است که فقط نیازمند یک پریز برق است. در ساخت مدل های QLED سامسونگ از مواد غیر آلی استفاده شده است که این امر، عمر دستگاه و تصویر با کیفیت آن را به مدت طولانی تری تضمین می کند که با توجه به بالا بودن قیمت تلویزیون سامسونگ ، خرید آن مقرون به صرفه خواهد بود.

هوشمند تر از همیشه

هنگامی که برای اولین مرتبه تلویزیون را روشن می کنید سیستم عامل هوشمند تلویزیون سامسونگ، شما را با یکی از سریع ترین و جامع ترین تنظیمات اولیه آشنا می کند تا هربار که آن را روشن می کنید گیج نشوید. هم چنین سرعت دسترسی بالا به محتوای مورد نظر، کارایی آن را دو چندان می کند، مثلاً Tizen می داند که شما چه برنامه ای در آمازون را بسیار تماشا می کنید. سهولت در اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و دیگر دستگاه های هوشمند از دیگر ویژگی های چشم گیر در این زمینه است. اکنون می‌توانید با آرامش بنشینید و لذت ببرید.

سامسونگ وعده داده است که تکنولوژی صفحه نمایش QLED حتی از SUHD هم بهتر باشد البته نمی توان در این تغییر نام، شیطنت سامسونگ برای بازاریابی جدید را نادیده گرفت. اما نه فقط به دلیل حقه های بازاریابی و نه تصویر پر زرق و برق بلکه به خاطر عناصر به کار رفته و سیستم عامل آن، این تلویزیون احتمالاً بهترین تلویزیون سال جاری است که مانند یک چراغ زیبا می درخشد و شما را جذب درخشندگی خود می کند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار