شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: خط دو پروژه قطار شهری تبریز نیازمند اختصاص سهم فاینانس دولت است و با تحقق تخصیص اعتبار می توان تا پایان سال 1400 این پروژه را تکمیل و مورد بهره برداری قرار داد.
کد خبر: ۵۹۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 12 April 2018

 ایرج شهین‌باهر در جریان بازدید خود از خط دو قطار شهری تبریز با اشاره ضرورت توسعه زیرساخت های ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اظهار داشت: تامین و تخصیص اعتبار به موقع سهم شهرداری و دولت در اجرای این پروژه عزم جدی مسولان استانی و کشوری را می‌طلبد.

وی افزود: طبق صحبت‌های اولیه با ریاست محترم جمهور، قصد داریم مراحل فروش اوراق بهادار و فاینانس دولتی را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

شهین‌باهر با اعلام اینکه تاکنون 4 هزار و 400 متر از خط دو مترو از محل دپو تا ایستگاه سوم به حفاری رسیده است، افزود: با ترخیص دستگاه TBM دوم این پروژه تا یک ماه دیگر، عملیات حفاری فاز دوم نیز آغاز خواهد شد.

پروژه خط دو، طوانی ترین خط از خطوط ریلی مصوب درونشهری تبریز با 22/4 کیلومتر طول وبا بیست ایستگاه و 2 دپو وپارکینگ به همراه ابنیه و سازه های فنی و تجهیزات مترو سیستمی غربی ترین نقطه تبریز از منطقه قراملک با عبور از مرکز شهر و کانون های مهم سفر درون شهری به شرقی ترین قسمت شهر در میدان بسیج متصل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار