سخنگوی شورای شهر تهران ضمن معرفی 7 نفر کاندیدای شهرداری علت رأی نیاوردن محسن هاشمی را بیان کرد.
کد خبر: ۵۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 24 April 2018

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه طبق زمانبندی 7 گزینه‌ برگزیده برای کاندیدایی شهرداری امروز در جلسه علنی معرفی شدند، اظهار کرد: 7 کاندیدای شهرداری تهران به ترتیب حروف الفبا افشانی، انصاری لاری، محمود حجتی، محمود حسینی، حسینی مکارم، حناچی و حجت‌الله میرزایی هستند که در رأی‌گیری از میان 20 نفر کاندیدا انتخاب شدند.

وی در ادامه به معرفی این افراد پرداخت و گفت: افشانی در حال حاضر معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور است، همچنین استانداری فارس در سوابق ایشان است.

اعطا گفت: انصاری لاری در حال حاضر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش است و استانداری فارس و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سوابق او است.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره محمود حجتی گفت: در حال حاضر حجتی وزیر جهاد کشاورزی است, در سوابق او مواردی از قبیل وزارت راه و ترابری و استانداری سیستان و بلوچستان وجود دارد.

اعطا با بیان اینکه استانداری اصفهان و سیستان و بلوچستان در سوابق کاری محمود حسینی وجود دارد، گفت: در حال حاضر حسینی مکارم معاون اداری و اقتصاد شهری شهرداری تهران است.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: پیروز حناچی در حال حاضر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران است و در سوابق او دبیری شورای شهرداری و شهرسازی ایران و همچنین معاونت وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

اعطا تصریح کرد: حجت‌الله میرزایی در حال حاضر معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران است و پیش از این معاون وزیر رفاه بود.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: بر اساس زمانبندی که پیش از این اعلام شده بود، این افراد دو هفته فرصت دارند تا برنامه عملیاتی خود را به شورا ارائه دهند و در روز یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 اردیبهشت این افراد برنامه خود را در صحن علنی مطرح می‌کنند.

وی افزود: دو کاندیدای اصلی از این 7 نفر انتخاب می‌شوند که در روز یکشنبه 23 اردیبهشت به صحن علنی می‌آیند و ضمن معرفی تیم معاونان خود، برنامه خود را با تفسیر بیشتر مطرح می‌کنند و در همان جلسه یعنی 23 اردیبهشت شهردار تهران معرفی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا محسن هاشمی در لیست 7 نفر کاندیدا وجود نداشت؟، گفت: محسن هاشمی به علت احترام به اعضای شورا مبنی بر اصرار آن‌ها بر حضور او در لیست کاندیداها استعفا نداد، اما چون اکثریت شورا موافق ماندن او در شورا بودند، هاشمی در رأی گیری استمزاجی که صورت گرفت اعلام کرد که در شورا می‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار