کد خبر: ۵۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ 01 May 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تازه ترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از دیدارش با شرکت حمایت از تولیدکنندگان صنعت و کشاورزی بروجرد،  حضورش در منزل شهیدان سید عباس،سید علی و سید حسن حسینی نسب  و  همچنین تصاویری از جلسه بررسی مشکلات بانکی و مالیاتی شرکت اکسیر به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شوراى اسلامى، با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک معرفی شد.

 

 

 

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی، در صفحه خود نوشت: صبح امروز به مناسبت روز جوان در نشستی به میزبانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان جوانان و معاون اول رییس جمهور شرکت کردم.
نمایندگانی از قشرهای مختلف جوانان در این نشست مطالبات خود را بدون واسطه بیان کردند، نقطه اشتراک صحبت های همه ان ها این بود که با وجود کاستی ها همچنان از نسل امید هستیم و امیدواریم.
من نیز به نوبه خودامیدوارم به زودی با ایجاد زمینه‌ای مناسب ضمن استفاده از پتاسیل‌های جوانان، شاهد بهره‌مندی کشور از این سرمایه ملی باشیم. 

 

 

 

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی از تجلیلش از  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها خبر داد.

 

 

 

وی در پستی دیگر تصویری از حضورش در مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان منتشر کرد.

 

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی اش تصاویری از مراسم پوشش همگانی سلامت و تجلیل از فرهنگیان سفیر سلامت استان گیلان، نشست اش با مدیر امور شعب بانک ملی استان گیلان  و تصاویری از ملاقات مردمی اخیر خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در مجلس، در صفحه شخصی اش نوشت: با خبر شدیم آقای رحمانیان مدیرمسئول روزنامه وزین شرق به اتهام تخلف مطبوعاتی توسط دادسرای مشهد بازداشت شده اند این درحالی است که اولا دادسرای مشهد فاقد صلاحیت رسیدگی به اتهام ایشان است ثانیا قرار بازداشت خاصیت تضمین عدم فرارمتهم را دارد و آیا این احتمال پیرامون شخصیتی چون آقای رحمانیان صادق است ثالثا گویا دادسرای مشهدبراساس آئین دادرسی کشور دیگری اینچنین سختگیرانه اقدام می‌کند براین اساس از محضر دادستانی محترم کل کشور تقاضای رسیدگی و اصلاح روند را داریم.

 

 

 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس،  با بیان اینکه #قنات_تاریخی_قاسم_آباد یکی از بزرگترین قنات های کشور است که تاکنون مجهول بوده است گفت: این قنات که یکی از ظرفیت های گردشگری همدان است می تواند تبدیل به #قنات_موزه شود که در دنیا بی نظیر است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی که به دعوت نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همدان سفر کرده بود همراه با معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و ... از قنات تاریخی روستای قاسم آباد همدان به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری همدان بررسی تبدیلی این قنات به موزه بازدید داشتند.
امیر خجسته با تاکید بر اینکه این قنات با توجه به کم آبی در همدان نیز از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: قنات تاریخی قاسم آباد به همت دهیار، اعضای شورای اسلامی روستا و مردم روستا احیاء شده و جان تازه ای گرفته است. .
وی به زیبایی منحصر به فرد این قنات و معماری آن اشاره و بیان کرد: این قنات می تواند تبدیل به یک جاذبه گردشگری شود و ما در خصوص آن حساسیت داریم و باید برای آن اعتبار مورد نیاز جذب و در سطح ملی انعکاس داشته باشیم .
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم با تاکید بر اینکه این ظرفیت نهفته گردشگری در حالی در دل شهر قرار دارد که از آن غافل بودیم، گفت : قنات قاسم آباد در کشور نمونه بوده و پرونده این قنات برای ثبت ملی به تهران ارسال شده است و بنده این موضوع را پیگیری می کنم. 
وی با بیان این مطلب که از همین ظرفیت های گردشگری است ، عنوان کرد: احیای این قنات و تبدیل آن به قنات موزه جزء اولویت ها باید باشد و باید در این خصوص انعکاس ملی داشته باشیم. 
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن در خصوص احیای قنات قاسم آباد گفت: احیای این قنات با توجه به شرایط کم آبی در کشور و در همدان کار ارزنده ای است.
احمد اصغری مهرآبادی به معماری قنات تاریخی قاسم آباد اشاره و بیان کرد: معماری این قنات به گونه ای است که برای هر گردشگر می تواند جذاب باشد.
گفتنی است قنات تاریخی قاسم آباد با نزدیک به 800 سال قدمت، یکی از قنات های زیبای شهر همدان بوده که به دست اهالی روستا احیاء شده که پس از ثبت ملی می تواند برای ثبت جهانی نیز معرفی شود.

 

 

 

وی در پستی دیگر ویدویی از بازدیدش از قنات تاریخی قاسم آباد منتشر کرد.

 

 

 

فریده اولادقباد نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس، از سوال خود از وزیر ارتباطات نوشت.

عنوان سوال : در راستای منافع ملی در حوزه علم و فناوری جهت اطمینان‌بخشی به نخبگان و بازگشت و اسکان همراه با آسایش و آرامش آنان در وطن در حیطه وظایف و اختیارات آن وزارتخانه تاکنون چه اقداماتی انجام شده است؟

در شرح این سوال آمده است: با عنایت به ماهیت، رویکرد و مصالح معطوف به منافع ملی و تلاش دولت تدبیر و امید جهت پیاده کردن رهیافت موصوف در حوزه علم و فناوری مبنی بر توقف خروج نخبگان از کشور و تلاش برای جذب و بازگشت محققین ایرانی متاسفانه این روزها شاهد برخوردهایی نشات گرفته از دیدگاه‌های امنیتی و سیاسی به نخبگان هستیم. در راستای اطمینان‌بخشی به نخبگان و اسکان همراه با آسایش و آرامش آنان در وطن، در حیطه وظایف و اختیارات آن وزارتخانه تاکنون چه اقداماتی انجام شده است.

 

 

 

وی در پستی دیگر متوسط درازمدت بارندگی سالانه کشور را حدود 243 میلی متر دانست و افزود: میزان بارندگی کشور کمتر از یک سوم میانگین بارش جهانی است.

وی با هشدار نسبت به اینکه ایران از نظر سرانه منابع آب تجدیدپذیر در وضعیت تنش آبی قرار دارد، تصریح کرد: براساس آمار برداری سراسری آب کشور میزان مصرف آب برابر 100 میلیارد مکعب بوده که براساس میزان مصرف، به ترتیب در بخش های مختلف کشاورزی، شرب، بهداشت وصنعت استفاده شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه بر اساس ارزیابی ها کاهش محسوس ریزش های جوی در کشور، به دلایلی مانند خشکسالی و تغییرات اقلیمی رخ داده است، گفت: 
به دلیل برداشت های غیرمجاز از منابع آب سطحی و به مخاطره افتادن حقوق حقابه داران به ویژه محیط زیست، این بخش مواجه با مشکلاتی است که باید برای آن ها چاره جویی و برنامه ریزی نمود.

اولادقباد ادامه داد: در این میان مواردی همچون مدیریت تغییرات آب و هوایی و خشکسالی در کشور، مهار آب رودخانه های مرزی، اصلاح الگوی مصرف، تعادل بخشی و تقویت آبخوان ها، ساماندهی رودخانه ها، ارتقاء بهره وری آب در ابعاد کمی، کیفی و اقتصادی مدیریت اقتصادی آب با رعایت ملاحظات اجتماعی، امنیتی و زیست محیطی در تمام بخش های مصرف به منظور ارتقاء بهره وری در کل چرخه تولید و مصرف آب، ساماندهی و توسعه بازارهای محلی آب مهم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:
محدودیت منابع آب شیرین در بسیاری از کشورها به یک معضل جدی تبدیل شده به نحوی که این محدودیت توانسته رشد کشورها را تحت الشعاع قرار دهد.

 

 

 

اولادقباد همچنین تصاویری از حضورش در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم و دیدار با خانواده آزاده و جانباز هفتاد درصد آقای علی حاتمی، منتشر کرد.

 

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، در صفحه شخصی خود تصاویری از بازدیدش از  پروژه های عمرانی روستای بندارخیل، مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش رودپی شمالی شهرستان ساری، تماشای تئاتر و تصاویری از بازدیدش و سرکشی از  پروژه های عمرانی روستای ماهفروجک به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

 

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود عنوان کرد: دشمنان با القای فرهنگ غربی به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ملت ما هستند. متاسفانه دستگاه‌های فرهنگی کشور برای این حوزه اهمیت چندانی قائل نیستند.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره جایگاه فرهنگ در بین حوزه‌های دیگر و اهمیت دادن به این حوزه اظهار داشت: اهمیت دادن در تمام زمان‌ها به فرهنگ سبب رشد و پیشرفت انسان‌ها می‌شود؛ ولی نادیده گرفتن ارزش‌ها و فرهنگ‌های موجود باعث از بین رفتن روحیه در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی حوزه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... همانند یک طناب به‌هم متصل هستند و اگر یکی  از این حوزه‌ها آسیب ببیند، عکس‌العملش بر حوزه‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در این بین حوزه فرهنگ نقش موثرتر و پررنگ‌تری در بین حوزه‌های دیگر جامعه دارد، اضافه کرد: وقتی فرهنگ عمومی آسیب ببیند، صدمات جبران‌ناپذیری را برای ملت و نظام در پی دارد که متاسفانه امروز به این حوزه اهمیت چندانی از سوی دستگاه‌های متولی داده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سالک افزود: جوانان ما امروز در معرض خطر دشمنان نظام هستند. آنها با القای فرهنگ غربی خود به‌دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ملت ما هستند تا افکار عمومی را از فرهنگ اسلامی دور کنند. انحرافات ماهواره و شبکه‌های اجتماعی عاملی شده است برای تخریب نسل جوان ما که بایستی هر چه سریعتر برای آن فکری شود.

وی افزود: نفوذ دشمن در حوزه فرهنگ عمیق‌تر و گسترده‌تر شده است و جنگ نرم را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته‌اند. از این رو لازم است تمام مسوولین نظام با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب و کسب بینش فرهنگی و بصیرت درست، در جهت مقابله با این نفوذ دشمن اقدامات خود را انجام دهند.

 

 

 

وی همچنین تصویری از سخنرانی اش در نشست ائمه جمعه استان کردستان منتشر کرد.

 

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از حضورش در مراسم پاسداشت زحمات شوراها و تصاویری از بازدید نماینده و مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران از روند پیشرفت ورزشگاه شهدای مس شهربابک منتشر کرد.

 

 

 

 

وی همچنین از نشست اش با مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نوشت.

اسدی در این نشست با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف و وجود معادن در شهرستان بیان داشت: با توسعه معادن و صنایع جنبی مس و توسعه اکتشافات می توان مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع نموده و درآمد ارزی کشور را نیز بالا ببریم.

وی تصریح نمود: پیشرفت مجموعه ی معادن جزء با همراهی و حمایت مردم بومی مناطق امکان پذیر نیست و این مهم تنها با فعالیت های اجتماعی، رفاهی، بهداشتی و... این مجموعه به دست می آید.

نماینده مردم شهربابک افزود: عدالت اجتماعی حکم می کند که شهرستان شهربابک نسبت به درصدی که در مجموعه مس کشور تاثیر دارد از مزایای آن نیز برخوردار گردد و جامعه کارگری و مردم شهرستان بتوانند از امکانات مناسب بهداشتی و اجتماعی برخوردار شوند.

اسدی در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان شهربابک ظرفیت های مناسب در جهت توسعه صنایع جنبی مس وجود دارد و تاکنون توانسته ایم چندین نمونه از این صنایع را تعریف کرده و در مسیر عملی کردن آنها پیش رفته ایم و با چندین سرمایه گذار رایزنی های لازم را نیز انجام داده ایم.

 

 

 

علی اکبر کریمی نماینده مردم شهرستانهای اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی عنوان کرد: کارگران ستون فقرات جامعه هستند،پویایی و استواری این ستون ِ مستحکم با رونقِ تولید،ایجاد ِ اشتغال پایدار و فراهم نمودن امنیت شغلی مُیَسر می شود ...

 

 

 

محمد دامادی نماینده ساری  میاندرود در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود نوشت: در آستانه یک روز تاریخی برای فوتبال مازندران که می تواند پس از سالها استعداد های این استان مظلوم را به فوتبال ما معرفی نماید،جا دارد یادی کنیم از مرحوم مهندس درویش مالک باشگاه فراموش نشدنی شموشک و آرزوی موفقیت کنیم برای هر دو‌نماینده فوتبال مازندران در گام آخر صعود به لیگ برتر.و من امیدوارم که فوتبال و صعود به لیگ برتر مرزهای قراردادی شهرهای استان را در ذهن ما بر دارد و شاهد حضور مازندرانی یکپارچه ،عاری از حسادت ها و کینه ها و تنش های قدیمی و بی حاصل میان شهر های استان باشیم.هم نساجی و هم خونه به خونه سرمایه کل مازندران هستند.دل های ما امروز به عشق مازندران می تپد.

 

 

 

دامادی همچنین تصویری از حضورش در مراسم صبحگاه در مدرسه نواب علیه به مناسبت روز جوان، منتشر کرد.

 

 

 

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس، در صفحه خود در اینستاگرام عنوان کرد: مسئولان نسل دهه 60 را زیر سوال نبرند.

 

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از جلساتش با شوراهای روستاهای حوزه انتخابیه ش، افتتاح پروژه پایگاه سلامت امام رضا (ع) ناجی آباد، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای کمال الملک روستای کمال الملک  و همچنین تصاویری از دیدار مردمی اخیر خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود از بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی از بندر چاف و چمخاله خبر داد.

 

 

 

وی همچنین تصاویری از دیدارش با امام جمعه لنگرود و دیدار عمومی اخیر خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام هایی در فضای مجازی 9 اردیبهشت، روز شوراها را گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار