نوشادی‌مقدم با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری زکات فطریه با هماهنگی مساجد شهر‌ها و روستا‌ها خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری زکات فطره، در همان روز مبالغ جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واریز خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 06 May 2018
مدیر کمیته امداد منطقه ۲ همدان گفت: کمیته امداد در نظر دارد در ماه رمضان ۲ هزار و ۵۰۰ حامی جدید را وارد چرخه این نهاد کند.

به گزارش فارس، محمد نوشادی‌مقدم در خصوص برنامه‌های شاخص کمیته امداد شهرستان همدان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال به مانند سال‌های گذشته کمیته امداد برای اطعام مددجویان زیرپوشش در نظر دارد کمک‌های نقدی و کالایی مردم را به دست مستمندان واقعی برساند.

وی افزود: امسال در نظر داریم بیش از ۲ هزار سبد غذایی را به صورت جیره خشک شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و... به دست افراد بی‌بضاعت برسانیم.

مدیر کمیته امداد منطقه ۲ همدان با بیان اینکه تفقد و دلجویی از خانواده‌های زیرپوشش توسط خیرین در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، گفت: در موضوع حامی‌یابی برای طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین کمیته امداد در نظر دارد در ماه رمضان ۲ هزار و ۵۰۰ حامی جدید را وارد چرخه این نهاد کند.

وی تصریح کرد: با این کار برای ایتام و فرزندان خانواده‌های بدسرپرست و یا ازکارافتاده کمتر از ۱۴ سال ماهانه ۳۰ هزار تومان توسط حامیان واریز می‌شود.

نوشادی‌مقدم با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری زکات فطریه با هماهنگی مساجد شهر‌ها و روستا‌ها خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری زکات فطره، در همان روز مبالغ جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واریز خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای مددجویان طی سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته ۹۴ مسکن شهری با یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شد و برای تعمیر و تجهیز مساکن روستایی نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت کردیم.

مدیر کمیته امداد منطقه ۲ همدان با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شهرستان همدان پرداخت شده است، اضافه کرد: وام‌های پرداخت شده برای خودکفایی و اشتغالزایی ۷۸۲ نفر از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌های عامل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم همدان از طریق صندوق صدقات، پرداخت زکات و... بیش از ۱۴ میلیارد تومان کمک به کمیته امداد داشتند، یادآور شد: زکات جمع‌آوری شده در همدان یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به سال ۹۵ از رشد ۳۲ درصدی برخوردار بوده است.

نوشادی‌مقدم از مردم خواست با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان از کمک‌های خیرخواهانه خود نسبت به مددجویان دریغ نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار