فرماندار شهرستان خلخال گفت: تاکنون ۸۰ عنوان رشته دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در مقاطع مختلف ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری صبح امروز در آئین معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال اظهار داشت: تا کنون 80 عنوان رشته دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در مقاطع مختلف ایجاد شده و اقدام به آموزش رشته‌های مختلف به دانشجویان این دانشگاه می‌کند.

وی از ایجاد و دایر بودن 12 رشته تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد خلخال خبر داد و افزود: با توجه به افزایش رشته‌های تحصیلی مصوب در مهرماه امسال این رشته‌ها به 20 عنوان رشته در دانشگاه آزاد خلخال افزایش می‌یابد.

نظری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال بعد از دانشگاه مرکز استان دومین دانشگاه بزرگ آزاد در سطح استان بوده و به لحاظ کمی و کیفی فضای دانشگاه، سطح علمی و رشته‌های تحصیلی دومین دانشگاه آزاد در سطح استان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری 2 هزار و 700 دانشجو در رشته‌های مختلف در این دانشگاه تحصیل کرده و از خدمات آموزشی ارائه شده توسط این دانشگاه بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: ‌12 هزار دانشجو نیز از آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال تاکنون از این دانشگاه در رشته‌های مختلف تحصیلی پس از گذراندن دوره‌ آموزشی مربوطه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

فرماندار شهرستان خلخال دانشگاه و مراکز علمی را یکی از زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی جامعه دانست و گفت:‌در صورتی که علم و ایده دانشگاه‌ها و مراکز علمی به ثروت تبدیل شده و بتوانم از این یافته‌ها در مسیر توسعه جامعه استفاده کنیم می‌توانیم بسیار از مشکلات موجود را بر سر راه عمران و آبادانی منطقه را از میان برداریم.

در این آئین با قدرردانی از تلاش‌های حسین علیپور به عنوان رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال، حجت‌الله درخشان به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار