تابناک گزارش می دهد؛
عصر دیروز در یک اقدام فرهنگی بسیار جالب با همکاری مدیریت دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت اکران دانشجویی برگزار نمودند. در این اکران دانشجویی جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهای شهر دهدشت با تهیه بلیط نیم بها برای تماشای فیلم سینمایی "لاتاری" باری دیگر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند.
کد خبر: ۶۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 17 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عصر دیروز چهارشنبه بعد از سالهای زیادی بار دیگر سالن سینما دهناد دهدشت مملو از جمعیت شد و حتی خیلی دیگر پشت درهای بسته ماندند.

با پیشرفت تکنولوژی در سالیان اخیر و سرعت بالای داده های اینترنتی و از همه مهمتر پیشرفت سینماهای خانگی دیگر کمتر کسی پیدا می شود برای دیدن یک فیلم سینمایی به سینما برود و از طرفی دیگر به دلیل عدم درآمدزایی بسیاری از سالن های سینما تعطیل شد.

استان ما نیز از این قاعده مستثنی نبود و همین موضوع نیز باعث تعطیل شدن سینماهای استان ما شده است. در حال حاضر سینما دهناد دهدشت تنها سینمای استان است که در حال فعالیت است.

البته بعد از وقفه ای چندین ساله مدیریت سینما دهناد دهدشت با بازسازی سخت افزاری و نرم افزاری سالن سینما اقدام به بازگشایی مجدد سالن سینما نمود.

دهناد در این خصوص به خبرنگار تابناک گفت: هزینه های زیادی برای بازسازی سالن سینما صرف نمودم فقط به این دلیل که نمی خواستم درب این سینما بسته شود.

وی گفت: بعد از بازگشایی مجدد تا به امروز درآمد قابل قبولی نداشتیم فقط به دلیل اینکه همیشه اهل کار فرهنگی بودم و علاقمند فعالیت های فرهنگی هستم تصمیم گرفتم این کار را ادامه دهم.

عصر امروز در یک اقدام فرهنگی بسیار جالب با همکاری مدیریت دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت اکران دانشجویی برگزار نمودند.

در این اکران دانشجویی جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهای شهر دهدشت با تهیه بلیط نیم بها برای تماشای فیلم سینمایی "لاتاری" باری دیگر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند.

تجربه تماشای فیلم در سالن سینما بسیار لذت بخش تر از سینمای خانگی است و این تجربه قابل مقایسه نیست.

این اقدام فرهنگی مدیریت دانشگاه پیام نور علاوه بر جالب بودن آن، باعث آشتی جوانان با سینما شده است.

جمعیت بسیار زیادی برای تماشای فیلم آمده بودند و تمامی سالن مملو از جمعیت بود و جایی برای سوزان انداختن نبود.

جمعیت زیادی پشت درب ها ماندند تا بتوانند باری دیگر تماشای فیلم را در سینما تجربه کنند.

امیدواریم این روند ادامه دار باشد و دیگر شاهد تعطیلی هیچ سینمایی نباشیم.

 

گزارش سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار