شجاع پوریان در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان فوتسالیست اعلام کرد:
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تجلیل از تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: اماکن ورزشی شهر تهران جهت حمایت در اختیار بانوان فوتسالیست ملی قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 22 May 2018

حمایت شهرداری تهران از بانوان قهرمان فوتسال آسیا/ امکانات ورزشی شهرداری تهران در اختیار بانوان قهرمان فوتسال قرار می گیرد

به گزارش «تابناک‌تهران»؛ از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمانان آسیا با حضور دکتر شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، فاطمه راکعی مدیرکل بانوان شهرداری تهران، نماینده فدراسیون فوتسال و بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی فوتسال بانوان ایران برگزار شد.

ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تبریک به بانوان فوتسالیست کسب این جایگاه بزرگ و ارزشمند را برای تک تک ایرانیان مایه افتخار دانست و افزود: ورزش بانوان کشور ما به دلیل ضرورت حفظ حجاب و توجه به جایگاه دینی این فریضه عموما به سهولت نیست  و همواره با چالش هایی مواجه بوده است بنابراین پرداختن بانوان به امر ورزش با وجود این دشواری ها و کسب جایگاه های رفیع در این زمینه ارزشمند است.

وی با انتقاد از اینکه دیدگاه های بسته کار در حوزه ورزش را برای بانوان ما دشوارتر کرده است، افزود: این در حالی است که بانوان ما در حفظ چارچوب های دینی و ضوابط اسلامی همواره پیشقدم بوده اند.

حمایت شهرداری تهران از بانوان قهرمان فوتسال آسیا/ امکانات ورزشی شهرداری تهران در اختیار بانوان قهرمان فوتسال قرار می گیرد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سرانه پایین فضاهای ورزشی ویژه بانوان در کشور افزود: دختران و زنان کشور ما با کمبودهایی امکانات شدید بویژه در نقاط محروم مواجه هستند. عموما منابع مالی و فضاهای ورزشی کمتر به قشر بانوان اختصاص می یاید که این نگاه نیازمند اصلاح است.

وی تصریح کرد: اگر بانوان ما در این شرایط مقام هایی را کسب و افتخار آفرینی می کنند ارزش عمل آنان در مقایسه با مردان کشور و بانوان سایر کشورها بدون شک بیشتر است.

شجاع پوریان خاطرنشان ساخت: کسب مدال و افتخار، پیروزی و تصاحب مقام نخست آسیا توسط بانوان ما نشانگر این است که پتانسیل دستیابی به قهرمانی جهان وجود دارد که افتخاری دلچسب و شیرین را عاید ایران اسلامی خواهد کرد.

وی بانوان افتخار آفرین را الگو و اسوه جوانان دانست و افزود: در مباحث تربیتی بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان ما افرادی هستند که با رعایت چارچوب های دینی و پیشرفت های تحصیلی و علمی گام های بلندی را در حوزه های مختلف از جمله ورزش و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی برمی دارند.

حمایت شهرداری تهران از بانوان قهرمان فوتسال آسیا/ امکانات ورزشی شهرداری تهران در اختیار بانوان قهرمان فوتسال قرار می گیرد

شجاع پوریان از انعقاد تفاهم نامه با تیم ملی فوتسال بانوان کشور جهت حمایت شهرداری تهران از این بازیکنان خبر داد و گفت: تمام مجموعه ها و امکانات ورزشی شهرداری تهران اعم از مجموعه های آبی، استخرها، در اختیار بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشور قرار می گیرد.

محمدصادق حسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار عنوان کرد: دختران ورزشکار ما بسیار مستعد و با انگیزه هستند و بدون شک شاهد رشد بیشتر آنان در عرصه بین الملل خواهیم بود و ما در شهرداری تهران نیز بناداریم با اعمال گوشه ای از این حمایت ها، در این افتخارآفرینی ها سهیم باشیم.

فاطمه راکعی مدیرکل بانوان شهرداری تهران نیز در سخنانی اظهار داشت: این نخستین بار نیست که دختران عزیز ما برای کشور افتخارآفرینی می کنند. زنان ما علی رغم مشکلات، با حفظ حجاب و احترام به هنجارها، همواره در صحنه های بین المللی خوش درخشیده اند. اما برای دختران جوان  کم کار شده و باید تلاش کنیم حمایت بیشتری از این قشر مهم و سرنوشت ساز کشور صورت گیرد.

در حاشیه این مراسم شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشور در سخنانی از برگزاری این نشست قدردانی کرد و گفت: از نوع دیدگاه مثبت آقای دکتر شجاع پوریان ،آقای حسنی و خانم راکعی به حوزه ورزش بانوان بسیار خرسند شدم  و این نوع حمایت باعث افتخار ماست. همچنین امکانات و فضاهای شهرداری که که قرار شد در اختیار ما بگذارند نیز ناشی از همین دیدگاه بزرگ و قابل تقدیر است که امیدوارم برای پیشرفت ورزش بانوان در سایر مسئولان نیز تسری یابد.

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان کشور نیز ضمن قدردانی ویژه از معاون فرهنگی شهردار تهران گفت: ما با این پوشش می توانیم به جهان نشان دهیم که یک بانوی ایرانی می تواند روی سکوی جهانی نیز بایستد و تدارک شهرداری تهران برای مراسم تجلیل نشان از حمایت آنان از قشر بانوان ورزشکار دارد. 

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشور با قدردانی از برگزاری این نشست اظهار داشت: با وجود سابقه دوازده ساله در تیم ملی کمتر شاهد برگزاری این تجلیل ها بوده ام بنابراین امروز بسیار خوشحالم که شهرداری تهران حمایت خود را از قشر بانوان ورزشکار دریغ نکرده است. در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی شهرداری تهران برای ما اصلی ترین و مهمترین خبر خوب این مراسم بود که بسیاری از دغدغه های ورزشکاران حرفه ای را مرتفع می کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از بانوان قهرمان فوتسالیست تجلیل شد.

برچسب ها: شهرداری تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار