زوج سارق به شبی ۳ فقره سرقت اعتراف کردند
رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری زوج سارق قطعات و لوازم داخل خودرو و اعتراف آنان به ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی صورت گرفته اقرار کردند شبی 3 فقره سرقت مرتکب می شدند.
کد خبر: ۶۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 23 May 2018

خبرگزاری فارس: انهدام باند سارقان لوازم خودرو با ۵۰ فقره سرقت در تهران

به گزارش فارس، سرهنگ مسلم قاسم آبادی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری 108 نواب، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام کارهای تحقیقاتی و هدفمند سازی گشت های خود، موفق شدند ردپایی از حضور 2 سارق حرفه ای زن و مرد پیدا و متعاقب آن مخفیگاه آنان را در محدوده خیابان آذربایجان شناسایی کردند.

رئیس کلانتری 108 نواب گفت: همچنین در پایش اطلاعاتی به دست آمده، سارقان پس از سرقت قطعات و تجهیزات ،خودرو را در مخفیگاهشان پنهان می کردند.

سرهنگ قاسم آبادی با بیان اینکه زوج سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد : سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و ارائه مستندات لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به اینکه شبی 3 فقره سرقت مرتکب می شدند به ارتکاب 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان بیش از 132 قلم کالای مسروقه مانند: رینگ و لاستیک نو خودرو ،پتو مسافرتی، وسایل ورزشی، مدارک هویتی و اسناد مالکیت، ضبط خودرو، دوچرخه، پوشاک و ... کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار