کد خبر: ۶۱۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 23 May 2018

 ایسنا : نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است که استفاده از فیلترشکن در حوزه فرهنگی تاثیر نامطلوبی به دنبال دارد و این تاثیرات مخرب برای جوانان و نوجوانان بیشتر است.

 محمدرضا بادامچی درباره اینکه استفاده از فیلترشکن چه عواقب مضری می تواند برای جوانان و نوجوانان داشته باشد، اظهار داشت: تجربه نشان داده وقتی جلوی فعالیت یک پیام‌رسان را می گیرند، مردم به سراغ فیلترشکن و راه‌های دیگر می روند. باید به این موضوع توجه می شد که مردم به این پیام رسان عادت کردند و عده‌ای از آن کسب درآمد می کردند.

وی افزود: تصمیم به یکباره در این حوزه به هیچ عنوان نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد. استفاده از فیلترشکن هم قطعا در حوزه فرهنگی تاثیر نامطلوبی دارد. مخصوصا برای اقشاری که دارای سن پایین تری هستند این تاثیرات صد در صد برای آنها نامطلوبتر خواهد بود.

بادامچی بیان کرد: وقتی در خصوص معضلات اجتماعی با خانواده‌ها صحبت می کنم، خانواده‌ها در اینباره احساس ناامنی می کنند که چرا ما باید جوانانمان را با دست خودمان به سوی این نتایج نامطلوب سوق دهیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر نتایج مخرب استفاده از فیلترشکن، با بیان اینکه استفاده از فیلترشکن نتیجه محدود کردن دسترسی مردم به پیام رسان‌ها است، گفت: آن پیام رسانی که در اختیار مردم بود دارای قابلیت هایی در حوزه ارتباطات کاری و اشتغال بود که فیلتر آن و بازدارندگی‌ها در بلند مدت نتیجه مطلوبی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار