مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم مطرح کرد
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم گفت: خیرین مدرسه ساز استان، 17 پروژه آموزشی با 35 هزار مترمربع و 110 کلاس در دست احداث دارند.
کد خبر: ۶۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم، سید ناصر علایی طباطبایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه‌های خیرین مدرسه ساز در استان قم اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز استان 17 پروژه آموزشی با 35 هزار مترمربع و 110 کلاس در دست احداث دارند و باید رفع مشکلات خیرین در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان قم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: روند احداث پروژه‌های خیرین مدرسه ساز به دلیل مشکلات اداری کند شده است، همچنین شاهد تغییر توازن فضای آموزشی در شهر قم هستیم، خیرین در مناطقی از شهر مدرسه احداث می‌کنند که زمین وجود دارد، نه جایی که الزاما نیاز به مدرسه باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم افزود: این مجمع تاکنون 120 مدرسه ساخت شده را تحویل آموزش و پرورش داده است.

رضا سیار در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم انجام مطالعات آمایش در خصوص وضعیت فضاهای آموزشی در شهر قم اظهار کرد: قرار بود که مطالعاتی در این زمینه صورت بگیرد و در صورت نیاز زمین‌هایی توسط شهرداری مشخص یا تملک شود تا شاهد توازن فضای آموزشی در قم باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری قم باید زمین‌ها با کاربری آموزشی را با حفظ مالکیت در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار بدهد.

فرماندار قم در پایان خاطرنشان کرد: دام شهر و شهرک لبن، مجتمع تولیدی هستند و فضای اسکان در این شهرک‌ها تعریف نشده است، به همین دلیل با احداث مدارس برای اتباع خارجی در این شهرک‌های تولیدی مخالفت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار