مرد جوان در نزاع دسته‌جمعی به قتل رسید و دو پسر نوجوان نیز دچار جراحات شدید شدند.
کد خبر: ۶۱۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 24 May 2018

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت ۳ بامداد امروز مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند تعدادی پسر جوان حدود ساعت یک بامداد امروز در پارکی در شهرک ولیعصر با یکدیگر درگیر شده که طی این درگیری مردی سی ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان غیاثی انتقال یافته، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سیدسجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول با سه ضربه چاقو به سر و دو ضربه به کمر و قلب مجروح شده و ضربات وارد شده به کمر کشنده بوده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود مقتول به همراه برادر و یکی از دوستانش در پارک با دو پسر نوجوان که زیر ۱۸ سال سن داشتند درگیر شده که دو پسر نوجوان پس از درگیری با توجه به جراحات وارد آمده برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های اطراف محل درگیری مراجعه کرده و توسط مأموران کلانتری‌های مجاور شناسایی و بازداشت شده بودند همچنین چاقو از خودرو متهمان زیر ۱۸ سال کشف شد.

دو متهم دیگر این پرونده نیز (برادر مقتول و دوستش) ساعتی پس از نزاع توسط مأموران شناسایی و بازداشت شدند.

در نهایت با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به اینکه متهمان پرونده زیر ۱۸ سال داشتند، پرونده برای رسیدگی به دادسرای اطفال ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Netherlands
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
چراکشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار