آخرین جزئیات حادثه جنجالی آزار و اذیت جنسی دانش آموزان تهرانی
ماجرای دانش آموزان دبیرستانی بلوار مرزداران به مجلس کشیده شد. 14 نماینده در تذکر کتبی به وزیرآموزش و پرورش خواستار برخورد جدی و مجازات عامل این حادثه غیر اخلاقی شدند. حادثه ای که با گذشت دو روز از انتشار خبر آن هنور و هر لحظه ابعاد بیشتری پیدا می کند. وزیر آموزش و پرورش دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرده و طی حکمی یکی از مشاوران نزدیکش را برای بررسی این حادثه بی سابقه مامور کرده است. مسئولان آموزش و پرورش منطقه 2 تهران هم از تعلیق مدیر این مدرسه غیرانتفاعی و حتی احتمال تعطیلی این مدرسه برای همیشه خبر داده اند.
کد خبر: ۶۱۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 29 May 2018

ماجرای بچه های دبیرستان بلوار مرزداران | دادگاه ناظم مدرسه معین برگزار می‌شود | مدرسه غرب تهران

بازرس ویژه وزیر آموزش پرورش مسئول رسیدگی به این حادثه بی سابقه شد

به گزارش «تابناک‌تهران»؛ از سوی دیگر این حادثه در شبکه های اجتماعی هم ابعاد وسیعی پیدا کرده و اقشار مختلف مردم با واکنش به این حادثه تکان دهنده خواستار برخورد با مسبب آن شدند. لزوم آموزش مسائل جنسی در مدارس و افزایش آگاهی والدین در این زمینه از دیگر واکنش های کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود. هرچند تاکنون مسئولان بلندپایه آموزش و پرورش به نوعی وقوع این حادثه بی سابقه را تایید کرده اند، اما با این همه هنوز جزئیات زیادی این حادثه بی سابقه منتشر نشده است. چند فیلم کوتاه در شبکه های اجتماعی از اعتراض اولیای دانش آموزان به متهم این پرونده و صحبت های رد و بدل شده بین آن ها و متهم این آزار و اذیت جنسی که در تصاویر دستبند به دست دارد تنها جزئیاتی است که درخصوص ماجرای فاش شده است و بقیه صحبت ها و اظهار نظر های مطرح شده در این خصوص فعلا در حد گمانه زنی و شایعاتی است که که تاکنون از سوی مراجع رسمی تایید نشده است.  

 

تحریک دانش آموزان با فیلم های مستهجن مسئول مدرسه

بعدازظهر دوشنبه بود که خبر روی خروجی یکی از خبرگزاری های داخلی قرار گرفت. چند سطر کوتاه و تکان دهنده بود:«پلیس امنیت تهران درحال رسیدگی به پرونده اذیت و آزار گروهی دانش آموزان پسر دبیرستانی در غرب تهران است که به دست یکی از مسئولان مدرسه مورد آزار و اذیت جنسی قرارگرفته اند.» ماجرا از این قرار بود که اولیای یکی از دانش آموزان مورد تعرض قرار گرفته  از این حادثه هولناک برداشت و بعد از مدت کوتاهی مشخص شد تعداد زیاد دیگری از محصلان این مدرسه گرفتار آزار و اذیت جنسی یکی از مسئولان این مدرسه شده اند. مسئولی که تاکنون با چند سمت از او در رسانه های مختلف یاد شده است، از معاون آموزشی گرفته تا ناظم و معلم پرورشی. اما به گفته برخی والدین رفتارو اعمال غیر اخلاقی متهم باعث شده تا این دانش آموزان رفتار عصبی و پرخاشگری عجیب و غیرعادی از خودشان بروز دهند و در مراجعه به پرشک و روانکار این بچه ها لب به سخن گشودند و ماجرهای هولناک مدرسه را بازگو کردند. 


 در همین زمینه:

والدین نگران وضعیت مدارس هستند

چگونه کودکان را در برابر آزار و تجاوز جنسی واکسینه کنیم؟


پس از انتشار این خبر چند فیلم کوتاه از اعتراض اولیای این دانش آموزان به کسی که گفته می شود دانش آموزان را مورد ازار اذیت قرار داده است، منتشر شد. مرد جوان حدود 35 ساله درحالی که دستبندی به دستانش بود هرگونه تجاوز به دانش آموزان را منکر شد. او بارها با صدای بلند فریاد می زد که اصلا 30 نفری درکار نبوده، همه ماجرا از بعد از تعطیلات عید اتفاق افتاد. فقط 5نفر از بچه های مدرسه به اتاق من می آمدند. من به هیچ کس تجاوز نکرده ام. آن ها چند فیلم مستهجن در گوشی من نگاه می کردند و هرازگاهی هم با هم شوخی می کردند و من اصلا اتهام اذیت و آزار را قبول ندرام. پزشکی قانونی همه صحبت های من را تایید می کند و مشخص می شود که این ها دروغ می گویند.اما براساس آخرین شنیده های خبرنگار تابناک خانواده های بیش از 30 دانش آموز این دبیرستان غیرانتفاعی از متهم اصلی و سایر مسئولان این مدرسه در بلوار مرزداران شکایت کرده اند.
 

تعلیق مدیر و احتمال تعطیلی همیشگی مدرسه

اما واکنش ها به این حادثه از دوشنبه شب آغاز شد و از صبح سه شنبه شدت گرفت. سید محمد بطحایی وزیر آموزش ‌و پرورش در حکمی حسین بزرگی زاده، مشاور و بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ای در منطقه ۲ تهران کرد. وزیر آموزش و پرورش ضمن ابلاغ این حکم به بزرگی زاده خواستارسریع پیگیری‌ها، با فوریت و اولویت، تمامی عوامل مرتبط با اتفاق شنیع و به دور از هرگونه مسامحه احتمالی شده است. وزیر در ادامه این نامه با اشاره به غیررسمی بودن متهم این پرونده خواستار مشخص شدن ضوابط در خصوص به کارگیری این فرد در آن مدرسه شده است. رئیس آموزش و پرورش منطقه 2 تهران هم در واکنش به این اتفاق از تشکیل هیات ویژه برای بررسی این حادثه خبرداد و دراین باره گفت:« درپی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش‌آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد دبیرستان پسرانه در غرب تهران به عمل غیراخلاقی، پرونده‌ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولان منطقه تشکیل شده است.»ناصرکوهستانی همچنین درباره متهم این حادثه و سمت او در مدرسه هم توضیح داد:« این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و به دنبال مشخص شدن رفتار عیراخلاقی او با حضور بازرسان، پرونده قضایی تشکیل و از حضور او در مدرسه جلوگیری شد و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.درضمن مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه، تصمیم‌گیری نهایی برای توقف فعالیت این مدرسه انجام شود.»

 
حتما بخوانید:

واکنش ها به آزار و اذیت جنسی دانش آموزان تهرانی

اما واکنش ها به این حادثه بی سابقه همچنان ادامه دارد. نمایندگان مجلس در تذکری کتبی به رئیس آموزش و پرورش خواستار برخورد قاحطه با مسبب یا مسببان این حادثه شده اند. این تذکر کتبی که به امضای 14 نماینده مجلس رسیده بود و در آخرین ساعات کاری مجلس از سوی علی‌اکبر رنجبرزاده دبیر هیات رئیسه مجلس  قرائت شد، خطاب به وزیر آموزش و پرورش و دادگستری آمده است:« در خصوص وقایع خلاف اخلاق و شرع در منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران در یکی از مدارس غیرانتفاعی انتظار برخورد جدی و مجازات متناسب در اسرع وقت و اطلاع به نمایندگان مجلس را داریم.» سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه عدم نظارت درست وزیر را باعث این فاجعه ناگوار و غیراخلاقی در یکی از مدارس تهران دانست. در همین حال محمدجواد حق شناس ریس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خواستار شفاف سازی و روشن شدن همه ابعاد این حادثه برای افکار عمومی شد. او با اشاره به اینکه برخی خانواده ها حتی مدرسه را امن تر از خانه می دانند، گفت:« بایدهر چه سریعتر ابعاد این حادثه بطور روشن برای افکار عمومی بیان شود. مسئولان آموزش و پرورش باید اعلام کنند که چه تمهیداتی برای آینده دارند تا چنین اتفاقات تلخی در مدرسه رخ ندهد؟»از سوی دیگر فریده اولاد قبا ضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کمبود نیرو در آموزش و پرورش دلیل اصلی بروز چنین حوادث برشمرد و دراین باره به ایسنا گفت:« در رابطه با آسیب‌های اجتماعی که در مدارس اتفاق می‌افتد ما با کسری نیرو در آموزش و پرورش مواجه هستیم. با توجه به شاخص‌های محاسبه نیروی مورد نیاز در مدارس، ما با کسری نیرو و مشاور در مدارس مواجه هستیم.» رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران هم در واکنش به تعرض صورت گرفته به  چند دانش آموز در یکی از مدارس غیر دولتی در منطقه ۲ تهران گفت:« با همه گزینش‌های سیاسی و عقیدتی که در سازمان‌های مختلف همچون آموزش و پرورش برای جذب نیرو انجام می‌شود چطور یک ارزیابی دقیق، علمی و کارشناسی در مورد سلامت روان و جنسی افرادی که نزدیکترین و بیشترین ارتباط را با کودکان دارند، صورت نمی‌گیرد؟.»فخاری با بیان اینکه ارزیابی سلامت روان و جنسی اصلا در دستور کار نیست، گفت:« پیش زمینه چنین اتفاقاتی این است که نظام گزینش سلامت روان و جنسی نداریم و این علاوه بر مابقی چالش‌های اجتماعی است که می‌تواند به این موضوع دامن بزند.»

بروزرسانی: ۱۰ تير  ۱۳۹۷

دادگاه ناظم «مدرسه معین» شنبه هفته آینده برگزار می‌شود

رئیس دادگستری استان تهران گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه معین شنبه هفته آینده برگزار می شود.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ناظم مدرسه معین اظهار کرد: این پرونده شنبه هفته آینده در مجتمع قضایی ارشاد استان تهران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: دادگاه های منافی عفت عمومی به موجب قانون غیر علنی برگزار می شود. 

جلسه محاکمه غیر علنی ناظم متخلف مدرسه غیرانتفاعی پسرانه معین روز گذشته (16تیر97) در شعبه 1091 دادگاه ارشاد برگزار شد.

ناظم متخلف دبیرستان معین : قصدم برقراری روابط صمیمانه و شوخی با دانش‌آموزان بود

جلسه محاکمه غیر علنی ناظم متخلف مدرسه غیرانتفاعی پسرانه روز گذشته درحالی در شعبه 1091 دادگاه ارشاد برگزار شد که متهم مدعی شد قصدش فقط شوخی با دانش‌آموزان بوده است.

به گزارش روزنامه ایران، این مرد جوان که از یکسال قبل به‌عنوان ناظم در دبیرستان پسرانه غیر انتفاعی معین در غرب تهران مشغول به کار بود به اتهام اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی و ... بازداشت شده و تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه که با حضور سه تن از دانش‌آموزان و 8 خانواده از شاکی‌ها برگزار شد، متهم منکر اتهامات خود شده و گفت: من هیچ‌کدام از اتهامات را قبول ندارم و تحت فشار روانی اتهامات را پذیرفته ام. در حالی که من فقط قصد شوخی با دانش‌آموزان را داشتم و هیچگونه کار خلافی انجام نداده‌ام.

پس از آن قاضی از دانش‌آموزان حاضر در جلسه دادگاه خواست تا برخی از کارهای غیراخلاقی ناظم متخلف را شرح دهند و هریک از آنها هم به تشریح ماجرا پرداختند.

در ادامه این جلسه قاضی به صراحت به متهم گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته شما به هیچ عنوان تحت فشار روانی و شکنجه اعتراف نکرده اید و بر اساس مستندات موجود به جرایم خود اعتراف کرده‌اید و مستندات پرونده هم نشان می‌دهد که شما 6 مورد تخلف داشته‌اید. اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی از جمله موارد اتهامی شماست که در اعترافات خود آن را پذیرفته اید.

پس از آن متهم در مقابل مستندات پرونده سکوت کرد و پس از اظهار ندامت موارد اتهامی را پذیرفت و باز هم تأکید کرد که تنها قصدش برقراری روابط صمیمانه و شوخی با دانش‌آموزان بوده است.

در پایان این جلسه دادگاه قاضی اعلام کرد که رأی متهم پس از بررسی در چند روز آینده به خانواده‌های دانش‌آموزان ابلاغ می‌شود.

گفتنی است با توجه به تکمیل شدن فرآیند تحقیقات در این پرونده در دادگاه روز گذشته 3 دانش‌آموز و 8 نفر از والدین دانش‌آموزان حضور داشتند. ضمن اینکه طبق آخرین اخبار هیچ‌کدام از شاکی‌های این پرونده شکایت خود را پس نگرفته‌اند و در انتظار رأی دادگاه در خصوص ناظم مدرسه و همچنین مؤسسان مدرسه غیرانتفاعی هستند.

صدور رأی تا یک هفته دیگر

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی این پرونده طی روز‌های آینده خبر داد.

غلامحسن اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده مدرسه غرب تهران تهران با حضور تعدادی از شاکی‌ها و اولیای برخی از دانش‌آموزان و با حضور متهم و وکیل وی برگزارشد.

در این جلسه که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام شد بعد از قرائت کیفرخواست وبیان شکایت شاکیان، دفاعیات متهم و وکیل وی گرفته شد و دادگاه با دریافت آخرین دفاع ختم رسیدگی را اعلام کرد.

اسماعیلی در پایان گفت: رأی دادگاه طی روز‌های آینده و حداکثر ظرف یک هفته صادر خواهد شد.

 

 

برچسب ها: تجاوز جنسی تهران ، تجاوز جنسی دانش آموزان ، دبیرستان بلوار مرزداران ، تجاوز دبیرستان بلوار مرزداران ، جنایت مدرسه غرب تهران ، مدرسه غرب تهران ، ناظم متجاوز ، دبیرستان معین مرزداران ، دبیرستان دکتر معین مرزداران ، مدرسه معین ، مدرسه معین تهران ، مدرسه معین غرب تهران ، مدرسه معین تهران کجاست ، مدرسه معین در شهرک غرب ، مدرسه معین تهران فیلم ، مدرسه معین فیلم ، مدرسه معین ناظم ، مدرسه معین بلوار مرزداران ، مدرسه معین تهران پسرانه ، مدرسه معین چه شد ، مدرسه معین چیست ، مدرسه معین در تهران ، مدرسه معین در غرب ، در مدرسه معین چه گذشت ، در مدرسه معین چه می گذشت؟ ، در مدرسه معین چه اتفاقی افتاده ، مدرسه معین غرب تهران کجاست ، مدرسه معین غرب ، مدرسه غیرانتفاعی معین ، مدرسه غیر دولتی معین ، مدرسه معین کجاست ، مدرسه معین کجای تهران است ، مدرسه معین کلیپ ، مدرسه معین مرزداران ، مدرسه معین مرزداران تهران ، مدرسه معین ماجرای ، مدرسه ی دکتر معین مرزداران ، مدرسه ی استاد معین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
لعنت الهی ب ابن افراد کا اگر این بچه ها را میکشتند بهتر بود چون جسم آنهااز بین میرفت ولی الان روح وروانشان تا آخر عمر درگیر خواهد بود خدایا در دوره ی طاغوت حتی یک نمونا اینچنین نداشتیم خدایا لعنت بفرما که انسانیت، اسلام، آبرو هیچ چیز برایشان اهمیت ندارهدنمونه اش سعید طوسی ملعون، مگر قانون قرآن ما نمیفرماید این افراد باید سنگسار شوند ، پس کو قانون اسلام؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
چرا نمایندگان مجلس قبلا در مورد جناب طوسی هیچ عکس العملی نشون ندادن؟ الان به نظر میرسه هدف نمایندگان برخورد با جنایت تجاوز نیست، فقط میخوان با وزیر دولت روحانی در بیفتن. اگرچه اینم باز از هیچ بهتره حتی اگر قصد و غرض دیگه ای در کار باشه
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اینو برای یکی از سایتها فرستادم که خیلی های دیگه هم اینجوری بودند تیتر زده بودن تجاوز گروهی .خجالت نمی کشید چرا دروغ می گید چرا حقیقتو می پوشونید این کار شماها هم بده و جرم تو کلیپ مگه مادر یکی از بچه ها نمیگه خودش نکرده بچه ها رو وادار کرده‌.به هر دلیل و قصور و گناه این شخص چقدر باشه،بچه ها با همدیگه رابطه جنسی گروهی داشتن متوجهید؟حالیتونه؟ همه هم نوشتن یه جایی هم شما نوشتید تجاوز گروهی اولا یک نفر بوده ثانیا فعلا موضوع رابطه جنسی بچه ها با هم‌دیگه بوده حالا به هر دلیلی اجبار اغفال شوخی که معلوم هم نیست این شخص در حین رابطه بچه ها با همدیگه حضور داشته یا نه و موضوع تعرض و تجاوز این شخص هم تو کلیپ نبوده اگه باشه هم فعلا ثابت نشده موضوع فعلا به رابطه به اصطلاح لواط بچه ها با همدیگر بوده رابطه جنسیشون با هم .خواستید چی کنید حکم استصوابی بدید؟نظارت استصوابی کنید؟فتوای استصوابی دادید؟گناهان و تخلفات شما کم نیست راجع به مخفی کردن و وارونه جلوه دادن این موضوع؟تمام بدبختی های ما از این بوده که سالها یک عده بی سواد نادان از خدا بی خبر جاهل متعصب عقده ای گناهکار و متخلف و مجرم جای دیگران اظهار نظر کردن و تصمیم گرفتن و حکم‌دادن.اون احمقی که هم فیلم گرفته و‌پخش کرده فکر ابرو و اینده دیگرانو نکرده ایا خونواده ها و بچه ها راضی بودن؟حتی اون مجرم که معلوم نیست تجاوز کرده باشه و اونم خونواده داره که ممکنه خیلی متشخص و محترم باشن تو خارج هم خیلی مواظبن هویت قربانیان و خانواده ها و ابرو و حریم شخصی و خصوصی و حرمتشون حفظ شه متاسفانه ما ازادی که نداریم هیچ از اون طرف هم عقبیم و ته دره ته دره جهنمیم.اینا واقعیته سانسور کنید منتشر نکنید وقتی ازادی نباشه محدودیت و سرکوب باشه اموزش و اگاهی نباشه جز این نمیشه انتظار داشت انتظار این چیزا رو هم باید داشت ،کشید. واقعا جز تاسف ادم چی میتونه بگه الان خوندم کلیپی هم هست که بچه ها راجع به مسایل جنسی با مدیر صحبت می کردند ذکر چند نکته لازمه در خارج فیلمهای باضافه شانزده داریم و به اضافه هجده بااضافه س و‌دوازده سیزده هم داریم و همچنین مسایل و مطالب مربوط به ان ، از نظر خشونت و مسایل جنسی. مثلا شانزده ساله می تونن بدن برهنه و بوسه و اغوش ببیند ولی خیلی حادترشو نه اون مربوط به با ضافه هجده هاست با کمار از هجده نمی تونید رابطه جنسی داشته باشید و این جرمه در ایران طبق قانون چند سال قبل مجلس استفاده غیر تجاری از فیلمهای سکسی و جنسی و داشتن انها جرم نیست از نظر اخلاقی نباید این فیلمها رو به سنین پایین نشون‌داد ولی چند مسئله در خارج سن بلوغ رو هجده حساب می کنند ولی در ایران برای دختر هست نه و پسر سیزده چهارده سال حساب می کنن که در حقیقت محوز سکس و‌رابطه رو با استفاده از کلاه شرعی میدن که واقعا خیلی بد و زشت و شرم اور است که اینم به خاطر هوسها و لذتهای کثیفشونه بود و هست دختر هشت نه ساله چی میفهمه ؟ اصلا هم وقت این چیزا و کاراش نیست . اگه شخص فیلم به اونا نشون داده قوانین ایران چیه؟ تازه بگیم زیر هجده که سن بلوغ رو چهارده حساب می کنن پس میشه زیر چهارده پسرهایی هم که با هم رابطه داشتن اگه زیر چهارده نباشن زیر سیزده هستند قانون در این مورد چیه؟ اینا زیر هجده هستند نهایت باید بهشون تذکر داد خودم خندم گرفت چون این چیزا تو ایران بی معنی و خنده داره حتی برای افراد بالای هجده سال اعتراف و فیلم صحنه سکس لواط زنا کافی نیست و باید به عنوان سند و مدرک برای محازات استفاده نشه حتی به شخص گفته شه اعترافتو پس بگیر اگه به خاطر مسئله ای دیگه هم مجبور میشه بگه نمیتونه مورد استفاده قرار بگیره چون واسط برای روشن شدن یک مسئله ،موضوع دیگه بوده. این حرفها خنده داره نه ؟میخوایْد دین اجراکمید،اسلام اجرا کنید این باید باشه نه اینکه جلوی ماشینو بگیریم و با شجاعت جلوی دوربین تلویزیون بگیم اینا با هم نسبت نداشتن نداشته باشن مگه گناه کردن مگه جرمه؟ خواهرشه مادرشه خالشه دوستشه نامزدشه همسایشه غریبه است همسرشه مسافره مگه کاری کردن مگه میتونیم تهمت بزنیم فکر کنیم تخقیق و تفحص و جاسوسی در مورد مسائل ناموسی دیگران کنیم اونم مایی که مامور و بازپرس و قاضی هستیم و خافظ مال و جان و ناموس دیگران؟مکه خودمون ناموس و شرافت نداریم ؟به چه جرم و کناهی؟ چه کاری یا فعلی صورت گرفته؟ البته این مه چیزی نیست راحت می تونیم وارد حریم خصوصی دیگران شویم در حقیقت متعرض شیم تحاوز کنیم.اینجا باید چهار شاهد وجود داشته باشد در حقیقت این امر که امکان تحققش خیلی سخت است برای این است که ورود به ان نشود اثباتی صورت نگیرد شاید با چهار نفر به خانه ای به زور وارد شوند این جرم و گناه است جرم و‌گناهی بسیار بزرگ و نابخشودنی مخصوصا اگر مسئول باشید مثل مامور قاضی بازپرس. جایی هم مثلا در باغی ببینید ،ندیدید،شتر دیدید ندید ،اگه چشم بر گناهان دیگران نبندید مومن نیستید فرقی نمی کند فرد عادی باشید با مامور و مسئول و فرد صاحب مقام . خنده داره نه؟ این حرفا؟ بدترین و زشترین وکثیفترین ورذل ارین و‌پست ترین کارها تفحص و تجسس در مسائل ناموسیه دیگرانه مخصوصا اگه مامور و صاحب مقام و صاحب قدرت و دارای مسئولیت باشید. شماها متعهد و مسئول حفظ حریم شخصی ،خصوصی و ناموسی دیگرانید و وظیفتونه. مدعیان دین همون مسئولان و اداره کنندگان دین،همون حکام و دولتها مثل کشور ما ضد انسانی ترین و ضد عقلی و ضد وجدانی ترین و کثیف ترین و بدترین انسانها و ادمان. در کارهای که دیگران را به ان متهم می کنن یا به خاط ان محازات می کنن با روشهایی کثیف و پیت جلوتر از همه اند و کاره و کناهان بد و شیطانی دیگر که گناه می دانن برای مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
ارایه گواهی سلامت روانی برای تمام مشاغل مرتبط با کودکان و نوجوانان به ویژه شاغلین در مدارس یک نیاز جدی است و آموزش و پرورش در صورتی که اراده داشته باشه می تونه این کار را برای سال تحصیلی جدید انجام بده.
ارتباط والدین با بچه ها هم مسئله دیگریست. از بچه هامون و مشکلاتشون و تفکراتشون غافلیم.بهشون نزدیک نیستیم و اونا با ما دوست نیستن و والدین رو از خودشون نمی دونن.
اخلاقیات در جامعه به دست خود ما مردم فنا شده. کافیه هرکدوم از ما سهم خودشو ادا کنه.
اطلاع رسانی و آموزش در مورد این جور مسائل وجود نداره. اگر به بچه ها آموزش بدیم خیلی از این معضلات به وجود نمی آید.
مرتکبین این اعمال باید به اشد مجازات مقرر در قانون برسن و هویت و اعمالشون به اطلاع مردم برسه حتی تصویرشون در رسانه ها پخش بشه و از همه حقوق شهروندی محروم بشن تا هزینه این گونه اعمال بالا نره ارتکابش هم راحت تره
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اينو بايد ******************* جلو چشم همه زجركشش كنن تا عبرت شه واسه بقيه.يه اعدام كه به دردش نميخوره.البته قبلش آقايون قبول كنن كه در كشور به وفور اين مشكل هست! و لاپوشوني نكنن.
آنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
این مسئله فقط الان توی این مدرسه لو رفته هنوز مدارس دیگری وجود دارند که این اتفاق ها برای کودکان ونوجوانان می افتد وکسی هم توجهی ندارد،برخی از معلمان و مدیران فقط بخش آموزش را گرفته که آن هم نه کاملا درست وبه بخش پرورش و تربیت اخلاقی بچه ها بی توجه اند.
مشکل فقط نشان دادن یک فیلم به این پسران نیست مشکل خانواده هایی نیز هستند که ماهواره وتمام امکانات مختلف را در خانه قرار میدهند وبعد انتظار دارند که فرزندشان خوب تربیت شود ، درست است که مدرسه خانه ی دوم ماست ولی بخش زیادی از تربیت فرزندان در خانواده شکل میگیرد، چرا پدر ومادر با رسیدن فرزنداشان به سن بلوغ به جای فراهم آوردن امکانات مختلف آنها را به یک مشاور یا روانشناس نمیبرند تا از آگاهی او از مسائل جنسی وچگونگی خود مراقبتی در مواقع حساس او را آگاه کنند، باید خانواده ها این مسائل را به فرزندانشان گوشزد کنند .
مسئله ی بعدی این است که چرا معلمان را از نظر سلامت اخلاقی بررسی نمیکنند ؟؟؟
چرا مسئولان رسیدن به یک رتبه ورشته ی خوب را روش تست زنی عالی در کنکور قرار میدهند؟؟
چرا وقتی مسئله به تعیین سرنوشت فرد در آینده مطرح میشود فقط بخش آموزش تست زنی ملاک قرار میگیرد و به قسمت تربیت وسلامت اخلاقی برای گزینش ورود به دانشگاه توجهی نمیشود ؟؟ و چراهای دیگری که همه ی ما به آن مرتبطیم. مقصر فقط آن معلمان وبچه ها نیستند مقصر همه ی ما هستیم که توجهی به هم نوع خودمان نداریم وفقط سرگرم فضای مجازی شده ایم، ما دختران وپسرانی که در محیط اجتماعی درست لباس نمیپوشیم،درست رفتار نمیکنیم هستیم
مقصر برخی مسئولان هستند که فقط به کسب شهرت وقدرت اند.
مقصر خانواده هایی هستند که از فکر تربیت فرزندان خود دور مانده اند و انتظار دارند که میتوان همه چیز را با پول برای بچه فراهم آورد حتی تربیت را !!!....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اگه سعيد طوسي محاكمه ميشد خيليا از عواقب كارشون ميترسيدن بايد عدالت در مورد همه اجرا بشه فرقي نداره خيلي زشته براي ما كه ادعاي مسلموني داريم...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
این مسائل به آبروی مردم مربوطه خواهشا کمی دقت کنید به راحتی تصمیم نگیرید. دین مبین اسلام گواهی 4 شاهد عاقل و بالغ را شرط تایید جرم میدونه. هر کسی غیر این رویه عمل کنه تهمت جنسی زده و از نظر اسلام جرم تلقی میشه. همه قواعد شرعی برای حفظ حرمت فرد و جامعه است. دیگه از قاضی سبقت نگیریم بهتره.
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
نتیجه این همه پول های حرامی که سر سفره میاد این میشه، چرا زمان ما این داستانها نبود،اون موقع پدران ما با زحمت و رنج فراوارن یه لقمه نان حلال در می آوردن و بچه بزرگ میکردن، خدایی نکرده فکر نکنید من این حرفا رو میزنم باعث سوء تفاهم بشه من خودم ازاین موضوع و اتفاق خیلی اعصابم خرد شده و ناراحتم ولی یه حقیقت رو باید قبول کرد که مدارس غیر انتفاعی گرانقیمت و لاکچری پر شده از فرزندان پولدارهای نا مشروع و آقازاده هایی که خون این مردم بدبخت و بیچاره رو تو شیشه کردن و این پولها خوردن نداره به خودتون بیایین و عبرت کنید.برین ببینید که کلی فساد و کلی مسائل باور نکردنی تو این مدارس اتفاق میفته این اتفاق رسانه ای شد و نمونه خیلی جزئی بود از کل،خدا به دادمون برسه با این وضعیت و اتفاقات ناخوشایند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
از وقتی که دغدغه ما تیر اندازی و جنایت توی مدارس آمریکا شد این بلا سرمون اومد.آموزش وپرورش رها شد ومدارس به دست دلالها و غارتگرا شد .بیاین حالا جمع کنین .نه صدای معلم بدبخت را شنیدین نه چیزی فقط همه چی شد پول پول پول
علی
|
Netherlands
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
چرا در جامعه اسلامی چنین حوادثی باید بیفتد ان وقت میخواهند ۲۰۳۰ هم اجرا کنند لطفا برخورد کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
نمیدونم چرا دولت ******* در مورد آقای طوسی هیچ واکنشی نشون نداد!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
ناشناس۲۱:۲۴
خجالت بکشید ما نگران بچه ها هستیم بازهم سیاسی کردید مرده شور هرچه آدم بی صلاحیت و لاپوشانی روحانی کیه بچه خودتان باشه این هارو میگفتید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دیوار از آنجا کج شد که ملاک های ارزشی بودن در استخدام آموزش پرورش حذف شد مگر شغل معلمی حساسیت آن کم شده که فیلتر شدن افراد هم کمتر شده .
لعنت خدا تا ابد بر همه آنهایی که به راحت استخدام شدن افراد در آموزش پرورش رضایت دادند.
فیلم مستهجن در گوشی معلمی که قرار است یک جامعه سالم را بسازد چطور پیداشده؟
arsalan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خاک توسرشون مردنیستم اگه بچه خودمو مدرسه بفرستم
این همه پول دارم باترس هم بچه هامون نداشت بفرستین
09124591736
هانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
فقط لعنت خدا به این افراد و باعث و بانیان این جور حوادث . هر روز شنیدن خبرهای ناگوار و شروع هشتگ های مخالفت و کمپین های گوناگون آخرشم هم ماس مالی کردن . هر روز شاهد فجایع انسانی . هر روز شاهد خوردن و بردن بیت المال و حوادث عجیب تر که همه رو شوک میکنه همه چی میبینیم جز اسلام و بر پایی عدالت، خدا فقط امام زمان رو برسونه که دیگه انسانیت هم داره میشه کیمیا . واقعا روان این بچه ها تا آخر عمرشون درگیر می مونه و خوب شدنی نیست فقط درد میاد رو درد هر روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
وقتي كه طوسي تبرئه مي شود ، طبعا بايد منتظر این اتفاقات تلخ باشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اگر سند 2030 اجرا مي شد اين مسائل رو شاهد نبوديم . قابل توجه مخالفان نادان سند 2030
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
وقتی حچب و جیا بریزد همین میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
16 ملیون پول اونی میده واسه مدرسه که راحت نون **** بیاد سرسفرش . ثمرش بهتر از این نمیشه اون بچه هایی هم که میگید بچه نبودن خرچه بودن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اگر با طوسی مماشات نکرده بودند و به مجازات می رسید وقاضی هم حکم اینکه کسی ندیده است ایشان را تبرئه نکرده بود موضوع به اینجا ختم نمی شد که رهبر انقلاب به قاضی القضات لاریجانی حکم نمی دادند که سریعا موضوع را رسیدگی کنند .....قاضی اقای طوسی را هم مواخذه کنید بدلیل ان حکم تبرئه
مهران
|
United States
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
شوخی های زشتی که بسیار شنیع می باشند و معمولا بین معلمهایی که با دانش آموزان بزرگسال بوجود می آید . هر چند تصویر معلم خاطی نشان میداد او نیز جوان است . اما هر عقل سلیمی میتواند بفهمد ۱۶ نفر نمی توانند هم زمان این کار را انجام بدن و کسی متوجه نشه .
و شما این چرت و پرت ها را فقط برای تخریب مدرسه اون مدیر بدبخت نوشتید که درش رو تخته کنن و شاگرداش رو در ابتدای سال جدید بفرستن ۲ تا کوچه بالاتر که ژنش از ژن مدیر این مدرسه قویتره و ........... باور کنید .
اصغر قاتل
|
United States
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خاک بر اون سرت ارزشش رو داشت الان بالاش بری سر دار؟
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خعجب مملکت گل وبلبلی،گل بود وبه سبزه اراسته شد،خاک بر سر این مسولین با این مملکت داریشون،حیف خون شهدا حیف تن جانبازان واقعا حیف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
این همه فیلم و کانال و صفحه مستهجن در فضای مجازی از اینستاگرام تا تلگرام و ماهواره و و... که عمدا ذهن کوچیک و بزرگ مردم ما را درگیر شهوترانی دارد می کند یک خطره.
چرا دنیال معلول می گردید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
موافق نادان سند 2030 از چی ناراحتی ؟!!! این گوشه ناچیزی از سند است!!!خوشحال باش همین ها را می خواهید دیگه!!!!
غیاثی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
نفس اماره از هرچیزخطرناک تر است پناه ببریم به خداوند تبارک وتعالی عمل قوم لوط است علتش عدم امر به معروف ونهی از منکر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
ایجاد مدارس غیر انتفاعی اشتباه بزرگیست. باید غیر انتفاعی ها جمع بشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
لطفا قضاوت نکنین
هامون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
به نظر من باید خودش رو بدن همون کارا رو باهوشون بکنن تا عبرت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
نمیدونم چرا امام زمان ظهور نمیکنه،دیگه چقدر کثافت هر روز ی اتفاق وخبر ناگوار،،فقط خدا خودش رحم کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
هع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
ببین اگه نگران وزیر روحانی هستی پسرت را بفرست پیش این ناظم تا درست کنه توهم چرند نگویی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
یادمون باشه اون بچه ها خودشون با خودشون این کارو کردند...
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اگر ****طوسی ومحاکمه میکردن ومجازات میشد درس عبرت میشد کو پس چرا پرونده آقا خوابید جای تاسف داره
فاخر
|
United Arab Emirates
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فقط خدا خودش رحم کنه توی این جامعه خراب چجوری بچه‌ها مونو میخوایم مدرسه بفرستیم؟؟دختروپسرم نداره....:'(:'(
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اونها زیر سن قانونی هستند
گناهکار جلوه دادنشون آسیب بیشتری بهشون میرسونه
صرف پولدار بودن دلیل متنفر بودن ما نشه

متاسفانه در مدارس دیگه هم این مسایل هست
جایی ک بزرگترها کوچکترها رو آزار میدن
مدیر عین ماست هیچکار نمیکنه
بچه افسرده میشه و دیگه اعتراض هم نمیکنه
حتما ک نباید تجاوز باشه
فحشهای رکیک ک مدیر عملا هیچکار نمیکنه

در خرم آباد راهنمایی تیزهوشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
این فرد باید فقط سمسار بشه تا در
س عبرتی برای دیگران بشه
مسعود حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
سلام به تمام دوست داران قرار داد۲۰۳۰
این اولین حرکت دولت برای ازاد سازی جنسی در مدارس می باشد
از این پس باید شاهد سقط جنین ،فاحشه شدن دخترانتان و بی غیرتی پسرانتان باشید
وروجك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
شنيدم اين آقا مأمور اسرائيل بوده و مدتي هم واسه CIA كار مي كرده!!!
بي وجدان مي خواسته ضربه بزنه!!!
قصدشم حتما براندازي بوده. خدا دشمنان اسلام و ما مسلمين را خوار كنه. اينشاالله كه چشم ديدن خوشبختي و سعادت ما را ندارن.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
جناب طوسی که این کار را کرده بود .چرا و چرا باید تبریه شود.واینچنین مواردی رادوباره با این همه هیاهو همه در جریان بگیرند.وای به حال اینچنین اموزش و پروشی با این ..........
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
اگر این حادثه تلگرامی یا رسوا نمیشد چ وضعیتی داشت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
اقایان طرفدار اجرای سند 2030 ناراحت نباشند اینها کلاس کارورزی همان 2030است
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اگر ازکودکی به بچه ها اموزش داده یشه اگرپدرومادرها به بچه ها یاد میدادند که چگونه ازخودش دربرابر دیگران حتی اگر مشهورو معروف به با دیانت باشند مراقبت کنند اگرپدرومادرها بچه یادبدهند که به هیچ کس اعتماد نکنند حتی معلم ومفسرو هرکسی.... الان شاهد اینگونه کارها نبودیم اگر 2030 را اجرا نمیکنند پدرومادر که میتوانند بچه ها روگاه کنند
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چرا دولت درباره سعید طوسی نظری ندادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اسم مدرسه چیه لطفا بگویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
معین
یوسف نور ی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
فقط اعدامش کنید دفاع نکنید پول نگیرید خواهش میکنم اگه میشه لاپوشانی نکنید کدام بچه میتونه توروی خونواده راحت بگه چی اتفاق افتاده حرکت اش رفتارش روحیه کاملا مشخص میکنه که نمیتونه واضح بگه فقط اعدامش کنید یاسنگسار یکبار نباید کشته بشه زجر کشش کنید بسوزونیدش گناهش گردن میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
حالت خوب نیس تو حتما برو دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
با سلام . وزیر و مدیر کل و مدیر منطقه و مدیر ان مدرسه باید مجازات شوند در حالی که حتی استعفا هم ندادند با تضعیف امور تربیتی توسط دولت معلوم است که این اتفاقات می افتد بی کفایتی مسولان در امور دینی و عدم اعتقاد به دین و مذهب . اموزش و پرورش و تربیت در مدارس شش سال است که تعطیل شده مدیران جدید هیچ اعتقادی به دین و حیا ندارند فقط و فقط دنبال بر نامه های دولت بی تدبیرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار