قیمت کالا‌های اساسی روزانه در حال افزایش بوده و کنترلی بر قیمت کالا‌های پرمصرف در بازار دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 02 June 2018
قیمت کالا‌های اساسی روزانه در حال افزایش بوده و کنترلی بر قیمت کالا‌های پرمصرف در بازار دیده نمی‌شود.

به گزارش فارس، از اواخر سال گذشته روند صعودی قیمت کالا‌های اساسی در بازار کلید خورد و هر روز با قیمت‌های جدید در بازار مواجه بودیم.

در اوایل امسال و پس از آغاز دور جدید نوسانات بازار ارز، بسیاری از کالا‌های اساسی با افزایش قیمت مواجه شدند تا تاثیر دلار بر بازار داخلی بیش از پیش مشهود باشد.

دولتی که سفره مردم را ملاک تعیین نرخ تورم می‌دانست چه بر سرش آمده است که امروز به اعداد و ارقام مرکز آمار تکیه کرده و نرخ تورم را تک‌رقمی و در پایین‌ترین سطح خود اعلام می‌کند.

آقای روحانی گویا امروز کوچک کردن سفره مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اید تا بر آن میزان نرخ تورم نیز کمتر شود، شعار‌های اقتصادی و معیشتی شما کجا رفته که امروز وضع مردم ایران این چنین است.

کسی دنبال تشویش اذهان عمومی و ترویج ناامیدی در جامعه نیست، اما چه شده است که تامین معیشت مردم به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی شما در ایام انتخابات به فراموشی سپرده شده است.

اگر شما هم، چون آن مرد ما را به خرید از سرکوچه و دلار جهانگیری حواله نمی‌دهید خود سری به بازار زده و در قامت یک پدر و همسر و نه در جامه رئیس جمهور خرید کنید تا بدانید چه بر مردم می‌گذرد و تفاوت سرکوچه مردم با سرکوچه شما چند فرسنگ است؟

امروز دیگر خانواده‌های زیادی نیستند که توان خرید گوشت قرمز داشته باشند چراکه سیاست‌های تیم اقتصادی شما باعث شده تا قیمت گوشت افزایش داشته باشد، اگر سری به بازار تره بار بزنید خواهید دید بدون استثنا قیمت تمام صیفی‌جات بیش از دو برابر افزایش داشته است.

آقای رئیس جمهور سیاست‌هایی که تیم اقتصادی شما در پاستور یا استان‌ها انجام می‌دهند در راستای کوچک‌سازی سفره مردم است و مطمئن باشید مردم از شما انتظار دارند به دور از وعده و وعید این وضعیت را تغییر دهید.

امروز گرانی و بیکاری مردم را به تنگ آورده است و بترسید از آن روز که مردم شما را تنها بگذارند چراکه هر چه شما و امثال شما دارید از این مردم است.

امروز جوانان این مرز و بوم دیگر نمی‌توانند با غول بیکاری دست و پنجه نرم کنند و این یعنی درگیر شدن در دیگر آسیب‌های اجتماعی!

آقای رئیس جمهور! کمی بلندتر نگاه کنید، مردم سخت در مشکلات غرق شده‌اند، کمی تدبیر...!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار