امام جمعه دزفول:
امام جمعه دزفول با تقدیر از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت:در راهپیمایی امروز اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی درهم شکسته شد.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 08 June 2018

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه در حسینیه ثارا... این شهر افزود:روز قدس روز مقابله مستضعفان و مستکبران و انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس رژیمی کودک کش است که به هیچ اصول انسانی و تعهد بین المللی پایبند نیست گفت:هرچه دشمنان بر تعدی به مسلمانان اصرار ورزند مقاومت مردم مسلمان نیز مستحکم تر می شود.

وی مساله قدس در جهان را مساله ای بزرگ و جهانی دانست و بیان کرد: روز قدس روز وحدت اسلامی است و در مقابل تفرقه بین مسلمانان نقطه عطفی برای رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه امروز در روز قدس ناقوس نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به صدا درآمده است گفت:اگر جنگی رو در رو با این رژیم آغاز شود کلیه جوانان کشورهای مسلمان در مقابل آن خواهند ایستاد زیرا ساکنان آن هیچ انگیزه ای برای دفاع ندارند و اسراییل را وطن خود نمی دانند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه ها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای ماه مبارک رمضان اشاره، و بیان کرد: معظم له در این دیدارها روح امید و نشاط را در بین جامعه و جوانان زنده کرد و همواره بر انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاکید کردند.وی افزود:ایشان در این دیدارها بر اعتماد نکردن به دشمن تاکید و بدعهدی آمریکا در برجام را تنها نمونه ای از این بدعهدی ها دانست.

وی بیان کرد:دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر از سر گرفتن فعالیت های هسته ای جان تازه ای به کشور بخشید که با این تصمیم خود با قاطعیت از منافع کشور دفاع کردند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه به وضعیت گرانی و مشکلات اقتصادی نیز پرداخت و گفت: کارکنان دولت در این شرایط جوابگوی ارباب رجوع باشند و با وجود مشکلات موجود رضایت شهروندان را مدنظر داشته باشند.

 استاندار خوزستان تحت تاثیر نفوذ برخی افراد قرار نگیرد

امام جمعه دزفول به استاندار خوزستان توصیه کرد تا در انتخاب فرماندار دزفول تحت تاثیر نفوذ برخی افراد قرار نگیرد و یک فرماندار در شان این شهرستان انتخاب کند.

وی نسبت به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی هشدار داد و از رسانه ها و مسئولان سایت های خبری شهرستان دزفول خواست در فضای مجازی رعایت تقوا و اخلاص را مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: البته نقد منصفانه و محترمانه موردی ندارد ولی نقد نباید با بی احترامی و تخریب همراه باشد لذا رسانه ها با مصاحبه ها و اخبار نه چندان مستند جامعه را دوقطبی نکنند.

فطریه برای هر نفر 55 هزار ریال اعلام شد

امام جمعه دزفول در خصوص اعلام فطریه امسال نیز گفت:بر اساس نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان میزان فطریه برای هر فرد که قوت غالبشان نان است معادل سه کیلوگرم گندم 55 هزار ریال اعلام شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: روز قدس ، نمازجمعه ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار