امام جمعه ماهشهر:
امام جمعه بندرماهشهر گفت: هجمه هایی که به تازگی در فضای مجازی علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده به صورت کاملا سازمان دهی شده است، و ضرورت دارد همواره نسبت به این مسایل هوشیار باشیم.
کد خبر: ۶۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 08 June 2018

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نمار جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:هر سال فطریه ها که شب عید از سوی مردم برای فقیران، مستمندان و محرومان پرداخت می شود درحاشیه نماز عید سعید فطر در قالب صندوق صدقات که بسیار مورد اعتماد مردم بوده جمع آوری و به دست مستمندان می رسد.

وی گفت: برخی در ظاهر از اقشار فقیر حمایت می کنند اما پول های خود را در جاهای دیگر و برای تفریحات خود خرج می کنند اما از مومنانی که در کنار فقرا و کمیته امداد هستند، ایراد می گیرند.

امام جمعه بندرماهشهر در ادامه با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود:هر سال ملت انقلابی ایران در این روز نمایش قدرت خود را در حمایت از محرومان و مستضعفان جهان به رخ جهانیان می کشد، و با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و برائت خود را از دشمنان خدا اعلام می کند.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به اهمیت مسجد الاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان بیان کرد: هر انسان مومنی وظیفه دارد در چنین روزی برائت خود را از اشغالگران صهیونیستی اعلام کند و بی تفاوتی برای یک مسلمان معنا ندارد؛ دین وسیاست از نظر مکتب اهل بیت(ع) یکی است، حمایت روزه داران از مردم مظلوم فلسطین عین دیانت است، از این رو حضور هر ایرانی در این راهپیمایی بسیار موثر خواهد بود چرا که رژیم صهیونیستی یک رژیم متزلزلی است.

خطیب جمعه ماهشهر گفت: راهپیمایان روز قدس امروز حماسه دیگری را رقم زدند و صدای مظلومانه مردم فلسطین را لبیک گفتند و به طور قطع این اقدام در کنار اعمال ماه مبارک رمضان در صحیفه اعمال ما نزد خداوند ثبت خواهد شد.

جمعی از شهروندان بندرماهشهری برای چندمین بار متوالی با تجمع در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و با در دست داشتن دست نوشته هایی همچون ' خون دادیم ولی خاک ندادیم، خون می دهیم اما خاک نمی دهیم' و ' حریم و محدوده بندرماهشهر خط قرمز ماست' اعتراض خود را نسبت به شفاف نبودن مسایل حریم و محدوده بندرماهشهر و بندرامام ره اعلام کردند و خواستار تعیین منصفانه حریم و محدوده آن پیش از شهرستان شدن شدند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: روز قدس ، ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار