کد خبر: ۶۱۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶ 14 June 2018

این کمپانی نرم‌افزارهای مناسب معلمان را طراحی می‌کند تا بتوانند تعامل دقیق و مناسبی را با دانش‌آموزان خود دنبال کنند. Evo Text حدود ۴۰ کارمند تمام وقت در اختیار دارد که این ۴۰ نفر از جمله خوشبخت‌ترین کارمندانی هستند که در استارت‌آپی مشغول به کارند.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت استارت‌آپ‌ها در جهان، محیط مناسب کاری است که برای کارمندان خود تدارک می‌بینند. در میان فهرست بهترین مکان‌ها برای کار، Evo Text یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

به گزارش تجارت‌نیوز، Evo Text استارت‌آپی است که در حوزه طراحی نرم‌افزار فعالیت می‌کند. نرم‌افزارهای طراحی شده از سوی این کمپانی البته در ارتباط با ابزارهای آموزشی تعریف می‌شود. این کمپانی نرم‌افزارهای مناسب معلمان را طراحی می‌کند تا بتوانند تعامل دقیق و مناسبی را با دانش‌آموزان خود دنبال کنند. Evo Text حدود ۴۰ کارمند تمام وقت در اختیار دارد که این ۴۰ نفر از جمله خوشبخت‌ترین کارمندانی هستند که در استارت‌آپی مشغول به کارند.

اکوسیستم متفاوت

در مجموعه Evo Text خبری از دستگاه‌های ماساژ نیست. حتی برخلاف تصور کلیشه‌ای از محیط کاری راحت و دوست‌داشتنی، خبری از فوتبال دستی هم نیست. میز پینگ‌پنگ و وسایل تفریحی ورزشی دیگر نیز در این دفتر جایگاهی ندارند. پس دلیل کم‌نظیر بودن کار در این استارت‌آپ چیست. تنها وسیله ورزشی موجود در این دفتر یک دوچرخه ثابت در گوشه‌ای از دفتر است که تابلویی بالای آن نصب شده که بر آن نوشته شده است: «مرکز تناسب اندام Evo Text»

زمان کاری در این مجموعه کاملا در اختیار کارمندان است. آنها برای رفتن به تعطیلات از آزادی عمل برخوردارند. نیمی از هزینه‌های درمانی و تحصیلی آنها از سوی شرکت پرداخت می‌شود

یوهانا وتمور و کریستوفر رابرت، پایه‌گذاران کمپانی Evo Text در سال ۲۰۱۲ کمپانی تولید و طراحی نرم‌افزارهای آموزشی را راه‌اندازی کردند. وتمور مدیر عامل کنونی این مجموعه از روز تاسیس تا امروز بر این باور است که اگر شما افراد درستی را برای مجموعه کاری خود گرد هم آورید، با آنها با احترام برخورد کنید، برای انجام وظایف‌شان آنها را به حال خودشان بگذارید و آنها را مدام تحت نظر نداشته باشید، کاری‌ را انجام می‌دهند که به آن نیاز دارید. مردم می‌خواهند مانند بزرگسالان رفتار کنند.

مدیر عامل این مجموعه معتقد است که برخی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نامدار بزرگ هزینه‌های فراوانی را برای ساخت و تزئین دفاتر و ساختمان خود صرف می‌کنند و در برابر نسبت به نیازهای کارمندان خود کاملا بی‌تفاوتند. این وضعیت در Evo Text دایر نیست.

آزادی استارت‌آپی

نگرش وتمور، مدیرعامل کنونی Evo Text نگرش بی‌نظیری است که معمولا از مربی با تجربه توقع دارید که در قبال کارمندان و افرادی که مسئولیت زندگی‌شان را بر دوش دارد مشاهده کنید.  وتمور در ابتدا کار خود را به عنوان مدرس زبان انگلیسی در آسیا آغاز کرد. پس از این تجربه او به نشریات آموزشی که در ایالات متحده منتشر می‌شد پیوست و مطالب خود را در این نشریات منتشر می‌کرد. تا آنکه با همکاری همسر خود، کمپانی Evo Text را راه‌اندازی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار