آزاده صمدی هنرمند محبوب و مطرح کشورمان برای اولین بار در قامت مجری در ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه تلویزیونی اینترنتی آیو اسپرت با نام «زابیواکا» ظاهر می‌شود. حضور آزاده صمدی را میتوان اولین حضور یک هنرمند خانم در برنامه ای چالشی و مملو از هیجان دانست.
کد خبر: ۶۱۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 15 June 2018

به گزارش تابناک : تب و تاب در فوتبال هر ۴ سال یکبار، بیش از پیش بالا می‌گیرد و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، مشغله روزانه و اقتصادی خود را رها کرده، و مهمترین رویداد فوتبالی جهان یا همان جام جهانی را با جزئیات دنبال می‌کنند.‏

هیجان جام جهانی همراه با آزاده صمدی

این شور و هیجان ورزشی مختص کشور ما و حتی مختص کشورهایی که در جام جهانی حضور دارند نیست بلکه تمام مردم کشورهای غائب در این رقابت حساس نیز باهیجان و لحظه به لحظه بازی‌ها را دنبال می‌کنند.

آیواسپرت شبکه اختصاصی تلویزیون اینترنتی آیو است که در طول جام جهانی به پخش زنده مسابقات و برنامه های تولیدی خواهد پرداخت.

این برنامه در روز‌های جام جهانی به صورت زنده از شبکه تلویزیونی اینترنتی آیو اسپرت پخش می‌شود و شامل بخش‌های متنوعی نیزمی باشد .

تلویزیون اینترنتی آیو برای اولین بار در تاریخ برنامه‌های تلویزیونی کشور یک بانوی بازیگر ایرانی را در جایگاه یک برنامه‌ ورزشی تلویزیونی قرار داده است که این انتخاب جذابیت این برنامه را دوچندان خواهد کرد .

 

 

منبع : عصر ایران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار