روزنامه دیلی میل انگلیس در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال به یکی از نکاتی که می‌تواند به کمک شاگردان کارلوس کی‌روش بیاید اشاره کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 23 June 2018

به گزارش مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه این هفته در سومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بالاست. ایران در صورت کسب سه امتیاز بازی به مرحله بعد صعود می کند و پرتغال در صورت شکست نخوردن راهی دور بعد خواهد شد.

روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به این مسابقه پرداخته و تاکید کرده است ویژگی خوب دفاع کردن می تواند به تیم ایران کمک کند تا کریستیانو رونالدو را مهار کند.

این روزنامه نوشت: «پرتغال به دنبال پیروزی در این مسابقه است در حالی که تیم ایران کار را برای پرتغالی ها راحت نخواهد کرد. رونالدو که ثابت کرده بازیکن بسیار هجومی در جام جهانی است، این تیم را با چهار گل تا آستانه صعود قرار داده است. رونالدو اغلب به تنهایی کار پرتغال را پیش برده است. ایرانی ها به دفاع خودشان می بالند که می تواند مانع حملات پرتغال شود؛ همانطور که با برد مقابل مراکش و شکست نزدیک به اسپانیا فراتر از انتظار ظاهر شدند. آنها با بهترین بازیکنان خود به این مسابقه می آیند.»

این روزنامه همچنین از سردار آزمون به عنوان بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ایران یاد کرد که همیشه یک تهدید جدی برای تیم مقابل است و باید بازی او را به دقت تماشا کرد: «آزمون با ستاره بارسلونا یعنی لیونل مسی مقایسه می شود و می تواند مقابل مدافعان پرتغال در بازی پیش رو چالش جدی داشته باشد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار