سپهری خبرداد:
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از مذاکره ایران و عراق برای انجام عملیات حفاری توسط ایران در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 26 June 2018

سپهر سپهری در مورد برنامه این شرکت برای حضور در کشورهای خارجی توضیح داد: برای تحقق این هدف فعالیت‌هایی انجام شده است. پتانسیل خوبی برای این موضوع در کشور عراق وجود دارد. عراق از شرکت ملی حفاری دعوت کرد تا در مناقصات بین المللی این کشور شرکت کند.

وی افزود: شرکت ملی حفاری در مناقصات مذکور شرکت کرده و فعلا در مرحله ارزیابی قرار دارد. در این راستا مذاکرات مستقیمی هم با شرکت حفاری عراق داشته‌ایم و آن‌ها هم اعلام آمادگی کرده‌اند که به صورت مشترک در این زمینه همکاری کنیم. در این راستا سفری به عراق داشتم و مستقیم مذاکره کردم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به این پرسش که مذاکرات مذکور چه زمانی به نتیجه می‌رسد و چه کشورهای دیگری هدف این تعامل هستند؟ پاسخ داد: مشخص شدن نتایج مذاکرات به زمان نیاز نیاز دارد، اما امیدواریم انجام شود. اولویت ما برای این هدف عراق است زیرا این کشور پتانسیل بسیار خوبی دارد. دیگر کشورهای هدف عمان و بعد قطر هستند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در اهدافی که برای این شرکت در سال ۱۳۹۷ تعیین کرده بود بازاریابی و حضور در کشورهای دیگر را مطرح کرده و اعلام کرده بود: امیدوار است که این شرکت بتواند با بازاریابی مناسب، در طرح‌ها و پروژه‌های حفاری در خارج از کشور نیز حضور فعالی داشته باشد.

سپهری نخستین مقصد را عراق پیش‌بینی کرده بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار