مدیرکل فرودگاه مازندران اعلام کرد:
مدیرکل فرودگاههای استان به آمادگی کامل مجموعه فرودگاهی جهت انجام عملیات پروازی مطلوب برای اعزام حجاج بیت ا...الحرام از فرودگاه ساری اشاره کرد
کد خبر: ۶۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 08 July 2018

اعتراضات در هائیتی به افزایش قیمت سوخت‎به گزارش خبرنگار ما تعداد 3320 زائر مازندرانی حج تمتع 97 از فرودگاه بین المللی ساری اعزام و پذیرش می شوند .
به گزارش « روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران » از 15 مرداد ماه 3320 زائر مازندرانی در قالب 12 پرواز و طی 5 روز توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی از فرودگاه بین المللی ساری به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .

" مهندس سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران "در نشست با مدیریت حج و زیارت استان و دست اندرکاران حج در حاشیه جلسه هماهنگی عملیات پروازی حجاج بیت ا...الحرام سال 97 افزود : با حساسیت موضوع حج و تبعات سیاسی و بین المللی مسایل آن ، طی هماهنگی بعمل آمده با دادستان محترم استان و فرماندهی نیروی انتظامی نحوه اطلاع رسانی و برخورد با زائرانی که احتمالا بجهت عدم آگاهی داروهای غیر مجاز به همراه خود حمل می نمایند پیش بینی شده است .
مدیرکل فرودگاههای استان به آمادگی کامل مجموعه فرودگاهی جهت انجام عملیات پروازی مطلوب برای اعزام حجاج بیت ا...الحرام از فرودگاه ساری اشاره کرد و افزود : همچنانکه در سال گذشته از نظر ارزیابی کیفیت فرودگاهی و سامانه کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی حائز رتبه برتر بوده ایم ، امیدواریم امسال نیز با همکاری و مساعدت و همراهی تمامی عوامل خدمات زائر و فرودگاهی شاهد این جایگاه باشیم که قطعا رضای مردم و خداوند تبارک و تعالی را در پی خواهد داشت .
قابل ذکر است که تعداد 124 نفر از عوامل خدمات رسانی به زائرین ، سه هفته قبل از شروع عملیات پروازی استانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار