مهدی حاجی قاسمی و عباس زارع از اعضای فعلی شورا نیز در این لیست حضور داشتند که با اعلام انصراف و موافقت اکثریت از روند انتخاب کنار رفتند.
کد خبر: ۶۲۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 11 July 2018

جلسه هفتاد و سوم شورای شهر کرج امروز چهارشنبه 20 تیرماه صرفاً با موضوع روند انتخاب شهردار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که بدون نطق پیش از دستور آغاز و دستور جلسه دیگری نداشت نامه «مجید سریزدی» مبنی بر انصراف از شهرداری کرج با توجه به نامه «مدیرکل شوراهای وزارت کشور» مبنی بر رد صلاحیت وی قرائت و اعضای شورا نیز در این خصوص رای گیری کردند.

در این رای گیری هفت نفر از اعضای شورا، موافقت خود را با این انصراف اعلام کردند تا روند انتخاب شهردار بدون سریزدی از سر گرفته شود. بر این اساس شورای شهر کرج که برای انتخاب شهردار سه ماه فرصت داشت باید تا 27 تیرماه گزینه مورد نظر خود را به وزارت کشور معرفی کند.

در کمتر از یکسال از روی کار آمدن شورای پنجم در کرج، این دومین گزینه شهرداری کرج است که نیامده می‌رود و شورا باید وارد روند انتخاب گزینه سوم شود؛ این روند برای کلانشهری چون کرج که از معضلات زیادی رنج می‌برد آسیب زیادی به دنبال داشته است.

در ادامه روند انتخاب شهردار قرار است اعضای شورا از میان گزینه‌های زیر، یک نفر را برای تکیه بر صندلی شهرداری کرج انتخاب کنند که شامل گزینه های هیربد معصومی(معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز)، علی ترکاشوند(شهردار اسبق کرج)، عسکری، ایرانی(فرماندار اسبق کرج)، خدمتگذار، شمخانی، ایلیات(عضو فعلی شورای شهر کرج)، کمالی‌زاده، احمدی‌نژاد(سرپرست فعلی شهرداری کرج)، ، سرفرازی(معاون پیشین امور بانوان و خانواده استانداری البرز)، مقدس‌نژاد، محسنی، علیخانی، جمالی‌نژاد، حکیمی‌پور، نوذرپور، و سیدحسینی است.

مهدی حاجی قاسمی و عباس زارع از اعضای فعلی شورا نیز در این لیست حضور داشتند که با اعلام انصراف و موافقت اکثریت از روند انتخاب کنار رفتند.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار