چندی است شایعاتی مبنی بر خروج محمد علی افشانی، شهردار تهران از بهشت تا شب عید در رسانه ها و از قول یکی از رسانه های اصولگرایی مطرح شده است اما ماجرا چیست؟
کد خبر: ۶۳۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 19 July 2018

به گزارش تیتر شهر؛ چندی است شایعاتی مبنی بر خروج محمد علی افشانی، شهردار تهران از بهشت تا شب عید در رسانه ها و از قول یکی از رسانه های اصولگرایی مطرح شده است اما ماجرا چیست؟

محمد علی افشانی دومین شهردار طی سال های اخیر است و اصلاح طلبان ماه های زیادی برای انتخاب دو شهردار اخیر را سپری کرده اند اما همانگونه که یکی از رسانه های اصولگرایی خبری مبنی بر رفتن محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در سال گذشته خبر داده بودند این روزها نیز رفتن محمد علی افشانی از شهرداری طی شش ماه آینده به سطر اخبار مبدل شده است. که این موضوع با نگرانی هایی همراه شد.

گرچه برخی از رسانه ها معتقدند افشانی نیامده است که بماند اما اعضای شورای شهر تهران معتقد است او شهردار 3 ساله یا 7 ساله است؛ اما همان گونه که شاهد هستیم هنگامی که محمد علی نجفی استعفا داد برخی از اعضای شورای شهر تهران از این اتفاق یا اطلاعی نداشته و یا با قاطعیت تکذیب کردند.

این گمانه زنی ها تا جایی جدی گرفته می شود که او علاقه ای به برگزاری نشست خبری و یا ارتباط با رسانه ها ندارد و عموما فعالیت های خود را رسانه ای نمی کند؛ برخی این ویژگی را ناشی از اخلاق حرفه ای می دانند و برخی دیگر معتقدند که وی آنچنان به طور جدی بنا نیست در شهرداری تهران به کار خود ادامه بدهد.

گرچه اصلاح طلبان هزینه های زیادی برای خروج نجفی از شورا دادند و آن را ناشی از فشار های بیرونی بر آقای شهردار دانستند اما آیا این فشارهای بیرونی مجدد مانع می شود تا اصلاح طلبان به وظایفی که مردم بر دوش آنان قرار دادند از این رو گرچه این روزها همه تکذیب می کنند اما باید دید که این تجربیات تا چه میزان تکرار پذیر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار