سارق حرفه ای حرم عبدالعظیم دستگیر شد. زن جوانی که مدت زیادی در شهر ری و حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اقدام به سرقت های متعددی کرده بود که در نهایت توسط ماموران کلانتری 172 شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 23 July 2018

سرهنگ میررضا بهرامی رییس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم در تشریح جزئیات این دستگیری این سارق حرفه ای گفت:« روزگذشته ماموران گشت کلانتری 172 حرم عبدالعظیم حسنی در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی شان بودند که در محدوده اطراف حرم مطهر متوجه زن جوانی در حال سرقت از کیف یکی از شهروندان شدند و او را بازداشت کردند.»

به گفته سرهنگ میررضا این زن میان سال در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که این زن در ساعات شلوغی حرم و با سوء استفاده از ازدحام جمعیت به وسیله یک کاتر اقدام به پاره کردن کیف زنان می کرده و محتویات گرانبهای داخل آن را به سرقت می برده است. زن جوان در ادامه بازجویی ها به سرقت های متعددی اعتراف کرد و در اظهاراتش به ماموران  گفت:«بیشتر سرقت ها را به تنهایی انجام می دادم و در برخی موارد همسرم هم به من کمک می کرد.» در ادامه تحقیقات مشخص شد که این زن اعتیاد دارد و چندین سابقه کیفری هم در پرونده او ثبت شده است.

همچنین ماموارن در بازرسی های اولیه موفق شدند 15 تلفن همراه از این سارق حرفه ای کشف کنند که به گفته متهم همه آن ها را در ساعات شلوغی حرم و از محل شارژ رایگان گوشی ها به سرقت برده بود.تا کنون تعدادی از شهروندان که اموال آن ها از سوی این زن به سرقت رفته است توسط ماموران کلانتری شناسایی شدند.  به گفته رئیس کلانتری حرم عبدالعظیم برای این زن پرونده ای تشکیل و به دادسرا منتقل شده است. همچنین پلیس همسر این زن را تحت تعقیب قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار