پرزیدنت روحانی، معذرت می خواهیم!
در پی اظهارات تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا در توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی در آمریکا، به یاوه گویی های ترامپ واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۶۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 23 July 2018

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تعداد زیادی از کاربران غیرایرانی و به ویژه آمریکایی در توئیتر به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران واکنش نشان دادند. 

برخی واکنش های جالب کاربران که در پایین توییت ترامپ نوشته شده را می توانید در ادامه مطالعه کنید: 

 

UNITE & FIGHT (متحد شویم و بجنگیم: کاربری از ایالت کانکتیکات آمریکا):

«جمهوری خواهان عزیز؛

ده ها میلیون کودک در ایران هستند. ترامپ تنها تهدید می کند که همه آنها را می کشد. آیا شما چیزی از اخلاقیات می دانید؟ استیضاح نکردن چنین فردی، جنایت علیه بشریت است.»

 

1

 

Artjr (آرت جونیور: حساب توییتری اخبار بازیگران سلبریتی آمریکایی، مستقر در کالیفرنیا):

«بخش پشتیبانی توئیتر؛ تهدید به نابودی کل یک کشور بر خلاف شرایط و ضوابط شماست. بنابراین این حساب کاربری که از شرایط شما تخلف کرده، باید مسدود شود.»

 

2

 

«موتن اوربای» ویراستار و ناشر از آمریکا:

«امروز دوشنبه است. «پاول مانافورت» رئیس ستاد پیشین ترامپ چهارشنبه محاکمه خواهد شد.»

 

3

 

#LaurieNotMyPrez از طرفداران کنترل اسلحه:

«پرزیدنت روحانی، ما معذرت می خواهیم که پوتین کشور ما را هدف قرار داد و رهبری را روی کار آورد که عقلش نرسید که مفهوم پیامی که شما فرستادید را دریابد. ترامپ تلاش می کند اذهان را از محاکمه قریب الوقوع رئیس ستاد انتخاباتی اش منحرف کند. ترامپ می داند اوضاع سخت شده و مشاعرش را از دست داده است.»

 

4

 

گاردین نیوکاسل:

ترامپ حافظه ای گزینشی و کوتاه مدت دارد. او زمانی دیگران را برای همین کاری که خودش الان انجام می دهد، شماتت کرده بود.

 

5

 

- درخواست برای مسدود شدن توییت ترامپ به دلیل تهدید یک کشور از سوی دیگر کاربران هم تکرار شده است.

 

6

 

Rita DS از طرفداران کارزار «استیضاح ترامپ»:

«اوه، یعنی شما می خواهید به ایران حمله کنید؟ همانطور که به کره شمالی حمله کردید. بنابراین ما باید در انتظار دیدار شما با رهبران ایران باشیم. بعد انتظار جایزه صلح نوبل را هم دارید؟ ابتدا به زبان جنگ حرف می زنید و بعد تظاهر می کنید همه مشکلات را حل کرده اید...!

 

7

 

«ای. سی. کلی» شهروند آمریکایی: 

این پسران و دختران ما هستند که باید بهای اقدامات تو را بپردازند. پس دهان گنده ات را ببند!

 

8

 

«دانا مورتی» پزشکی در شیکاگو:

هنگامی که تحت استرس شدید، افراد با اختلال شخصیتی نارسیستی اغلب می توانند روانی و پارانوئید شوند. این اتفاق اکنون برای ترامپ افتاده است.

 

9

 

«روسیلا» شهروندی از اوهایو:

«تو به پوتین اجازه دادی به کشور ما حمله کند و در حالی که مقابل او تعظیم کردی، اف بی آی، سی آی ای و سیستم های قضایی ما را تخریب کردی. تو کشور دیگری (ونزوئلا) را هم تهدید به حمله کردی و این تهدید را علیه کشوری دیگر در توییترت آورده ای. تو تهدیدی آشکار و حاضر برای کشور ما هستی!»

 

10

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توهین آمیز و بسیار انتقاد برانگیز خطاب به «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران نوشته است: «دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد بطوریکه در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده‌اند. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!»

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوفاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
خدايا چرا بايد اجناس ومحصولات دسترنج خودمان را مشتى دلال ارزش ان را بادلار محاسبه كند اين چه بلايى است كه هموطنان خودمان برسرمان مياورند دولت محترم شمارا بحق صاحب الزمان غيرت به خرج دهيد معامله دلار واين كثافتكارى را ممنوع اعلام كنيد چرا بايد سرمايه كشور من در انتالياى تركيه ارزش گذارى شود توسط مشتى منحرف درهمين زمان كه داشتن پول نقد زياد دراكثركشورها ممنوع است دولت من پول را دراختيار مشتى رانت خوار قرار داده كه بروند چهارراه استانبول سرنوشت هشتاد مليون نفر را دردست بگيرند اگر به موقع حاج قاسم وار عمل نكنيد اين بى وطن ها با شمشير خودمان سرخودمان را خواهند بريد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار