سرهنگ موسوی : مأموران با به‌کارگیری شگردهای پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان با هویت معلوم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات همزمان دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۶۳۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 26 July 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حوادث / فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: چهار نفر زورگیر در مناطق گردشگری این شهرستان از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی چهارشنبه شب اظهار داشت:مأموران کلانتری 12 شهری گچساران پس از مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری افرادی در مناطق گردشگری با استفاده از سلاح گرم و سرد با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان خبره برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
وی بیان کرد: مأموران با به‌کارگیری شگردهای پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان با هویت معلوم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات همزمان دستگیر و روانه زندان شدند.
موسوی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی گچساران عنوان کرد: اموال سرقتی از متهمان کشف و خودروهای آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
وی از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، نسبت به امنیت شهرستان خود حساس باشند.
موسوی ابراز داشت: والدین بر تفریحات فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند و از حمل و نگهداری اشیاء قیمتی در خودروها خودداری کنند.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار