معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در شرایطی که برجام شکل گرفت، اجماع جهانی علیه ایران فرو ریخت و خوی استکباری آمریکا با خروج از این توافق بین المللی روشن شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 29 July 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در شرایطی که برجام شکل گرفت، اجماع جهانی علیه ایران فرو ریخت و خوی استکباری آمریکا با خروج از این توافق بین المللی روشن شد.

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: با خروج آمریکا از برجام حقانیت جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در نشستن پای میز مذاکره به اثبات و جدیت تیم مذاکره کننده ایران به منصه ظهور رسید.

وی افزود: ترامپ با خروجش از برجام بر این واقعیت صحه گذاشت که ایران اسلامی به دنبال دستاورد‌ها و دانش هسته‌ای است و بر اساس معاهده‌ای که بسته شد، می‌بینیم که آمریکا به اهدافش نرسید.

شاهرخی با بیان اینکه طرح اجماع جهانی علیه ایران، آمریکا را به انزوا کشانده است، بیان کرد: جز آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود، کسی مخالفتی با برجام ندارد و این نشان دهنده حقانیت نظام و دولت ما در مذاکرات بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از این اقدام غیرمتعارف با تشدید تحریم‌ها یک جنگ تمام عیار اقتصادی را مقابل ایران به راه انداخته است، افزود: رئیس جمهوری با تاسی از رهبر معظم انقلاب، دولت را در صف نخست مبارزه با استکبار جهانی در این جنگ اقتصادی اعلام کرد.

شاهرخی حمایت همه جانبه از سخنان دکتر روحانی را نشانه وحدت و همدلی دانست و گفت: برای ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی، راهی جز حفظ وحدت، یکپارچگی و وفاق نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به سخنان روحیه بخش و اثربخش سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان، اظهار داشت: این اظهارات قاطع سردار سرافراز اسلام امشب خواب را از ترامپ و ایادی آن می‌گیرد.

شاهرخی ادامه داد: سردار سلیمانی بیانات شجاعانه اخیر دکتر روحانی را برخاسته از قلب و وجدان ملت ایران دانست که هر کسی بخواهد آن را تضعیف کند، خائن است.

وی ابراز امیدواری کرد: این استحکام و وحدت در راه مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان که دولت پیشگام آن است، در سراسر کشور جاری شود و ادامه دار باشد.

شاهرخی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان را مدیری کارآمد، مدبر و با شناخت کامل از مسایل استان دانست و گفت: امروز وقتی در کشور آمار اشتغال، جذب سرمایه گذار، ارایه تسهیلات و سایر شاخص‌ها عنوان می‌شود، همدان جزو استان‌های برتر است.

وی توجه به معیشت مردم، ایجاد اشتغال و تولید، توسعه سیاسی و نشاط اجتماعی را سه محور دارای اولویت در استان برشمرد و بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۸ هزارو ۸۰۰ مورد اشتغال در استان همدان ایجاد شده است که بزودی به ۳۰ هزار شغل تعهد شده خواهد رسید.

شاهرخی با بیان اینکه در استان همدان معتاد متجاهر نداریم، به توسعه نشاط سیاسی و اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۸ حزب در استان همدان داشتیم که این تعداد به ۳۳ مورد رسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین از زحمات و تلاش‌های عبدالعظیم رضایی فرماندار سابق ملایر تقدیر کرد و ادامه داد: وی یکی از فرمانداران موفق استان و کشور بود که برنامه‌ای برای تغییر وی نداشتیم.

شاهرخی با بیان اینکه رضایی به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه کار در فرمانداری ملایر نبود، گفت: اثر اقدامات شایسته و تاثیرگذار وی در حوزه‌های مختلف همواره در استان و شهرستان ملایر ماندگار است.
وی ضمن تبریک به باب الله فتحی فرماندار جدید ملایر با سابقه‌ای ۲۷ ساله در وزارت کشور، ابراز داشت: مردم ملایر جزو بهترین، با فرهنگ‌ترین و نجیب‌ترین مردم استان هستند که باید با تمام وجود خود را وقف خدمت به این مردم کنیم.

شاهرخی خطاب به فرماندار جدید ملایر تاکید کرد: به نحو مطلوب از این فرصت خدمتگزاری به مردم استفاده کنید و لحظه‌ای از خدمت فروگذار نکنید.

وی با بیان اینکه ملایر دارای ۲ نماینده موفق در سطح استان و ملی است، گفت: یکی از سیاست‌های جدی استاندار همدان، حفظ وحدت، همدلی و هماهنگی در سطح استان است که محور‌های این وحدت مدیریت ارشد استان، امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه وحدت و وفاق بین این مجموعه وجود دارد، افزود: نقش بارز مجمع نمایندگان در حفظ این وحدت، همدلی و در همراهی با مدیریت ارشد استان ستودنی است.
شاهرخی استفاده از ظرفیت نیرو‌های درونی وزارت کشور و جوان گرایی را از اهداف انتخاب مدیران برشمرد و افزود: هدف دولت این است که مسیر را برای ارتقای نیرو‌های جوان هموار کند.

وی همچنین استفاده از توان و ظرفیت بانوان را یکی از اولویت‌های دولت عنوان کرد و ادامه داد: تصمیم بر این است که در هر فرمانداری یکی از بانوان را به عنوان معاون انتخاب کنیم و امیدواریم بتوانیم ۳۰ درصد سهم مدیریت را به بانوان بدهیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات بیش از ۲ سال عبدالعظیم رضایی در فرمانداری ملایر تقدیر و باب الله فتخی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر منصوب شد.

همچنین 'لیلا غفاری' به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار