مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: در حال حاضر فیلم‌های «هزارپا»، « دارکوب»، « کاتیوشا»، «تگزاس» و « خاله قورباغه» در سینماهای شیراز در حال اکران است.
کد خبر: ۶۳۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 29 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: رسول شهابیان با اشاره به فیلم‌های در حال اکران در سینماهای این شهر اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های «هزارپا»، « دارکوب»، « کاتیوشا»، «تگزاس» و « خاله قورباغه» در حال اکران است.

وی با بیان اینکه «‌هزارپا» در سینماهای ایران و سعدی اکران می‌شود، گفت: فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند و رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اکران « دارکوب» در سینما ایران افزود: "دارکوب" نام تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است که در جشنواره فجر سال گذشته خوش درخشید، این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

شهابیان بیان کرد: مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

وی با اشاره به اکران فیلم شاد و کودکانه « خاله قورباغه» در سینما شیراز عنوان کرد: "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: "کاتیوشا" کمدی دیگری است که در سینما فلسطین اکران می‌شود در این فیلم هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه ونیما شاهرخ‌شاهی ایفای نقش کرده‌اند.

شهابیان با اشاره به برنامه سینما پیام افزود: این سینما همچنان فیلم طنز « تگزاس» را اکران می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار