کد خبر: ۶۳۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 29 July 2018
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند سارقان منزل و خودرو که در استان های فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد سرقت می کردند با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد منهدم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از دریافت گزارش و اخبار از طریق بعضی ازشهروندان درچندین شهر از جمله یاسوج مبنی برسرقت از منازل و خودرو های اشخاص، موضوع به طور جد در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: تیمی از کاراگاهان آگاهی با هماهنگی دادستان مرکز استان و مرجع قضایی برای شناسایی و دستگیری سارقانی که مبادرت از سرقت منازل و خودرو اشخاص کرده بودند، مشخص و اقدامات لازم صورت گرفت در کمتر از یک ماه کار اطلاعاتی باندسارقانی که متشکل از سه نفربودند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی شدند.
سردار انصاری بیان کرد: در ابتدا یکی از آنان که با یک دستگاه خودروی شخصی که پس از آن مشخص شده که از شهر شیراز سرقت شده بود و با چندین پلاک سرقتی و ابزاری که به وسیله آن ها سرقت می‌کرد در یکی ازمحور های مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شد.
وی عنوان کرد: پس از تحویل فرد به پلیس آگاهی، وی بلافاصله نسبت به سرقت های مرتکب شده اقرار کرده و همدستان خود رامعرفی کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک هر سه نفر اعضای این باند دستگیر شده و در این راستا تعداد چهار نفر مالخر نیز دستگیر شدند.
وی ابراز داشت: ازباند منهدم شده سارقان دستگیرشده بیش از ۸۰ نوع اجناس مسروقه مربوط به منازل اشخاص کشف و ضبط شد.
سردار انصاری بیان کرد: گزارش انهدام این باند سرقت به مرجع قضایی ارسال شده و پس از کسب دستور ازمرجع قضایی اموال مسروقه تحویل مالباختگان خواهد شد و سارقان دستگیرشده با قرار قضایی متناسب، روانه زندان شدند.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار