معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت :مشارکت مردم استان سمنان در دستگیری از نیازمندان در سرفصل زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه و مراکز نیکوکاری در چهارماهه سال گذشته هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که در مدت مشابه سال جاری با رشد ۸۲ درصدی به ۱۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۶۳۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 05 August 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد افزود: با وجود هجمه های دشمن به این نهاد مقدس، کمک های مردمی رشد چشمگیری داشت.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان سمنان در دستگیری از نیازمندان در  سرفصل‌های زکات، اکرام ایتام، محسنین و صدقه کمیته امداد استان سمنان و مراکز نیکوکاری در چهارماهه سال گذشته هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که در مدت مشابه سال جاری با رشد ۸۲ درصدی به ۱۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان رسید.
محمد قوسی با ببان اینکه مودیان زکات استان سمنان در چهارماهه سال گذشته دو میلیاردو صد میلیون تومان زکات پرداخت کردند افزود: در مدت مشابه سال جاری با رشد ۱۶۳ درصدی به پنج میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان رسید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه کشاورزان استان سمنان متحمل خسارت‌های ناشی از سرمازدگی شده بودند افزود:اما با این وجود  اعتقاد مردم در پرداخت زکات و دستگیری از نیازمندان از بین نرفت.
وی با اشاره به جمع‌آوری ۹۰۰ میلیون تومان فطریه در سال جاری افزود: در سال گذشته ۴۵۰  میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شد که بر این اساس با  رشد ۹۰ درصدی همراه شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با  تأکید بر تغییر شیوه کمک‌های مردمی از روش‌های سنتی به نوین از طریق سامانه سنا «سامانه نیکوکاری امداد» افزود: پرداخت کمک‌های مردمی و وجوهات نقدی از طریق روش‌های نوین منجر به کاهش هزینه و  میزان مراجعه به در منازل برای جمع‌آوری صدقه می شود.
محمد قوسی بیان کرد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار