کد خبر: ۶۴۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 08 August 2018

علی مسعودی‌نیا | بی قانون

صداي آمريكا: با از سرگیری تحریم‌های شدید ایالات متحده علیه ایران به زودی ایران تجزیه خواهد شد به الف ی ر مجددا الف و نون. مارک پومپئو ضمن اعلام این خبر گفت به زودی ورود هر کالایی به ایران ممنوع و صدور هر کالایی به ایران نیز باز ممنوع خواهد شد. او گفت این پروژه که به نام «آبی دریا قدغن/ با هم و تنها قدغن» در کنگره در دست بررسی است، به زودی اجرایی خواهد شد. وی همچنین خبر داد که دونالد ترامپ آجر و مصالحی را که برای کشیدن دیوار در مرز مکزیک تهیه کرده بوده با چند خاور به سمت مرزهای ایران گسیل داشته و قرار است گرداگرد این کشور دیوار بکشد. او خاطرنشان کرد که تمام این اقدامات نشانه علاقه شدید و عشق مهارناشدنی دولتمردان آمریکا به ملت ایران است.

من‌و‌تو: من و نازی و پانی و شوشو گفت‌وگویی داشتیم در این زمینه با هوخشتره آژی‌دهاک، فعال حقوق بشر مشر و سیاست میاست، در لندن و از ایشون پرسیدیم حالا که همچین شده چطوری می‌شه؟ پاسخ ایشون رو با هم ببینیم: «کار تمومه... به زودی به جای «تونل زمان» باید «تونل مکان» رو توی ایران در شبکه‌ یک سیما اجرا کنی پانی جون! اینا فکرش رو هم نمی‌کردن همچین بشه... البته پیدا بود کار به این‌جا می‌رسه. زمان شاه دلار هشت تومن بود ولی الان 11 هزار تومنه. من یادمه که تو عروسیم شهبانو هشت دسته 50 دلاری سرم شاباش ریخت. اما حتی یه نفر خم نشد دلارها رو از رو زمین جمع کنه. بس که مردم اون زمان چیز بودن. اما الان چیز نیستن. یعنی الان کلا خمیده شدن ملت».

شبکه خبر: قدردانی رییس سازمان خوراک دام طیور از صدا و سیما. رییس سازمان خوراک دام و طیور از رسانه ملی بابت دوراندیشی و واردات خوراک دام پیش از اعمال تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران قدردانی کرد.

کیهان: نکته جالب این است که با وجود این همه خصومت‌ورزی آمریکا و موصاد و اینتلیجنت سرویس، دولت تدبیر و امید! هنوز حتی یک نفر را هم اعدام نکرده. مردم می‌خواهند مفسدان اقتصادی و جاسوسان صهیونیست و رانتخواران بیت‌المال به دار آویخته شوند. رییس‌جمهور هنوز هیچ توضیحی در هیچ زمینه‌ای نداده. دست‌کم در زمان دولت احمدی‌نژاد او هر از گاهی پشت تریبون می‌رفت و می‌گفت: «من از شما سوال می‌کنم... کی خسته‌ست؟» اما حالا چی؟ این هم شد دولت؟

روزنامه ایران: رییس‌جمهور در جمع روسای اصناف: «تحریم‌ها به نفع ایران است!» وی در ادامه افزود: «هنوز نمی‌دانیم چرا اما حس می‌کنیم یک خیرتی در کار باشد!»

روزنامه‌های اصلاح‌طلب: چرا نمایش ساز در رسانه ملی ممنوع است؟

بی‌بی‌سی: خوش آمدید به برنامه‌ صفحه 2. پرسش امروز ما این است که آیا تحریم‌ها ایران را از پای درخواهد آورد یا نه؟ در این رابطه دکتر نژند پشند استاد دانشگاه کلمبیا در امور سیاسی خیلی حاد و دکتر جمشید خمشید استاد دانشگاه کمبریج در امور سیاسی خیلی مزمن، مهمان ما هستند. با شما آغاز می‌کنیم آقای پشند! به نظر شما تحریم‌ها ایران رو از پا درمی‌آره؟ دکتر پشند: «بله... بله... درمیاره». نظر شما چیه دکتر خمشید؟ دکتر خمشید: «نه... نه.. درنمی‌آره!» دکتر پشند: «من تعجب می‌کنم از دکتر خمشید عزیز که با این همه سواد و کمالات چنین حرفی می‌زنند. پیداست که درمیاره!» دکتر خمشید:«شما همیشه رویاهاتون رو با تفاسیر سیاسی تلفیق می‌کنید آقای دکتر... قشنگ مشخصه درنمیاره!». دکتر پشند: «درمی‌آره... واضحه... اصلا درآورده همین الانش هم...». دکتر خمشید: «نه عزیزم... این واقعا تفسیری از سر کوته‌فکریه... درنیاورده و درنخواهد آورد». دکتر پشند: «درمی‌آره... حالا می‌بینی...» دکتر خمشید: «درنمی‌آره... یه یه یه...» دکتر پشند: «آینه... آینه... آینه...».

هاآرتص اسراییل: بنیامین نتانیاهو دیروز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد تحریم‌ها کاملا به‌جا بوده چراکه ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را به طور محرمانه از سر گرفته است. او که یک دستگاه عجیب و غریب را با خود به محل کنفرانس آورده بود اظهار داشت: «ماموران ما این قطعه مربوط به کلاهک‌های اتمی را از جاده مخصوص کرج کشف کرده و به اسراییل انتقال داده‌اند. به گفته آن‌ها بیش از 30 میلیون قطعه مشابه در در محل وجود دارد که ایران با آن می‌تواند کل کهکشان راه شیری را منهدم کند. آن‌وقت مسئولان ایران مدعی هستند که این موتور ماشینی است به نام پراید. خودتان قضاوت کنید: این آیا هیچ شباهتی به موتور ماشین دارد؟ اصلا ماشینی در دنیا هست که بتواند با چنین قطعه معوج و مشکوکی راه برود؟ پیداست که این‌ها تجهیزات ساخت کلاهک هسته‌ای است... این هم آرمش: سایپا! تضمین خدمات... تامین قطعات...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار