به گزارش ایران، ساعت 11:30 دقیقه دوشنبه شب -15 مرداد- ساکنان مجتمع مسکونی در شهرک گلستان با پلیس تماس گرفته و از بوی تعفنی که از طبقه اول ساختمان به مشام می‌رسید شکایت کردند. با شکایت آنها بلافاصله مأموران کلانتری 141 وارد عمل شده و با حضور در محل جسد مرد 61 ساله ای را پیدا کردند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی با اصابت یک ضربه چاقو به قتل رسیده است.

بدین ترتیب بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. بدین ترتیب بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به یک استاد دانشگاه است که دکترای مدیریت بازرگانی داشته و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نیز بوده است. مرد میانسال به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرده و همین مسأله نیز باعث شده بود که راز این جنایت دیر برملا شود.

در ادامه تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را 36 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کرده و همچنین علت اولیه مرگ اصابت جسم نوک تیز به قفسه سینه اعلام شد.

گر چه خانه بهم ریخته بود اما هنوز مشخص نیست سرقتی رخ داده یا نه، از سوی دیگر سالم بودن درهای ورودی خانه دکتر حکایت از حضور یک آشنا در خانه دارد.

به دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.