در پی شیطنت برخی رسانه های اصلاح طلب و ضدانقلاب درباره خبر منتسب به یکی از فرماندهان نظامی، خبرگزاری فارس توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 08 August 2018

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی توزیع تصویری از یک خبر خبرگزاری فارس در برخی شبکه‌های اجتماعی در خصوص سخنان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، برخی شبکه‌های ضدانقلاب، اقدام به سوءاستفاده کرده‌اند که در این راستا توضیحات زیر ضروری به نظر می‌رسد:

۱- عبارت مخدوش منتشرشده ناشی از کم‌دقتی خبرنگار و منتشرکننده خبر بوده است.

۲- سردبیر خبرگزاری بلافاصله با توجه به مخدوش بودن این عبارت، ظرف مدت بسیار کوتاهی اقدام به اصلاح متن نموده است و بر این اساس، به نظر می‌رسد تصویر مذکور نیز با شیطنت، از آرشیو موتورهای جست‌وجو برداشته‌شده باشد.

۳- منبع اصلی و اولیه انتشار این تصویر، یکی از کانال‌های وابسته به یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب بود که این کانال هم بلافاصله نسبت به حذف آن از خروجی خود اقدام کرد.

۴- متن صحیح عبارات خبر به شرح زیر است:

ناصر شعبانی، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، صبح امروز در دوره طرح ولایت که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز مشهد برگزار شد، گفت: ما امروز در منطقه عقبه داریم. برخی مقامات و رسانه‌های غربی و معاند این‌گونه القاء کردند که ما به یمنی‌ها گفتیم دو ناو سعودی‌ها را بزنید و زدند؛ درحالی‌که فرزندان معنوی انقلاب در منطقه، خود به آن حد از توانمندی رسیده‌اند که بتوانند چنین عملیات‌هایی را طراحی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار