سرهنگ پاسدار بیت الله محمدپور گفت: متاسفانه شب گذشته پدری در یاسوج با اسلحه، فرزند جوان خود را به قتل رسانده و متواری است.
کد خبر: ۶۴۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 12 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / حوادث،  شب گذشته خبری مبنی بر قتل پسری به دست پدر خود در شبکه های مجازی منتشر شد. در پی این خبر رسانه های محلی از قول شاهدان این حادثه نوشتند : چند نفر بهمراه یک خانم در کوچه بصورت لفظی  با هم درگیر شدند که لحظاتی بعد با شلیک یک گلوله یکی از طرفین نزاع به زمین  افتاد.
شاهدان بیان کردند: بعد از لحضاتی ضارب  گلوله دوم را بسمت مقتول شلیک کرد که بعدا متوجه شدیم که قتل در نزدیکی خانه مقتول توسط پدر وی اتفاق افتاده است.

گفته می شود که مقتول با هویت س- ح  سریعا به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد که تلاش پزشکان برای نجات وی حاصلی در بر نداشته است.
جزئیات جدید حادثه 
سرهنگ پاسدار بیت الله محمدپور در گفت وگو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه شب گذشته پدری در یاسوج با اسلحه، فرزند جوان خود را به قتل رسانده و متواری است.

وی با اظهار تاسف از این حادثه تلخ اظهارداشت: آنچه گفته شده دلیل این قتل، درگیری و کشمکش درون خانوادگی بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: جسد مقتول هم اکنون در سردخانه پزشکی قانونی یاسوج بوده و اقدامات اداری برای تحویل جسد در حال انجام است.

بنابراین گزارش ، این اتفاق در منطقه شرف آباد یاسوج رخ داد و این پسر جوان در راه انتقال به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج فوت کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ای وای های فقر بدبختی بی ایمانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
خدایا صبر بده.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار