کد خبر: ۶۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 22 August 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:عید سعید قربان فرصتی مناسب برای شکر گزاری از نعمت های خداوند است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلی نماز جمعه رشت گفت : عید قربان روز شکرگزاری از نعمت های خداوندی و روز بندگی خدا، و ارادت به پیش گاه معبود است.

وی افزود : اگر خداوند بخواهند الطاف بی گران خود و نعمت های الهی را نصیب هر انسانی کند هیچ قدرتی نمی تواند با آن مقابله کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسلام کاملترین دین و مسلمانان بهترین الگو برای دنیا هستند گفت: خداوند به ملت ما نعمت های فروانی بخشیده است و امروز به ‌عنوان یک الگو در دنیا هستند و تا زمانی که لطف پروردگار به ملت ارزانی شده است هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع قدرت وبخشش خداوند ی به کشور ما شود.

آیت الله فلاحتی همچنین به فصل زراعی امسال اشاره کرد وازمدیران مدیران استان واستاندار گیلان در آبرسانی به مزارع کشاورزان قدردانی کرد و افزود: به حول و قوه الهی امسال با توجه به کمبود آب ، سال زراعی خوبی داشتیم اما بارانها اخیر کشاورزان را با مشکل روبرو کرده و دچار خسارت شده اند.

وی تصریح کرد: در آمد کشاورزان در حدی نیست که توان پرداخت حق بیمه را داشته باشند و باید توجه ویژه ای به خسارتهای اخیر شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مسئولان بیمه کشاورزی خواست به مناطق آسیب زده رسیدگی شود تا مشکلات کمتری متوجه این قشر زحمت کش جامعه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار