نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: جهان مخالف با جنگ است و آمریکا نمی‌تواند برای جنگ اجماع جهانی ایجاد کند.
کد خبر: ۶۴۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 22 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد مقدس جمکران، تقوا را رمز سعادت انسان دانست و با تاکید بر اینکه زندگی در سایه تقوا آرامش پیدا می‌کند، اظهار کرد: تقوا در زندگی زیبایی‌ها را به وجود می‌آورد و انسان را در طریق صداقت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه جامعه ای که تقوا داشته باشد در امنیت و آرامش به سر می‌برد گفت: تقوا محبت و صمیمیت را بین انسان‌ها افزایش می‌دهد و رمز موفقیت زندگی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در اعیاد اسلامی حرکتی بالنده شکل می‌گیرد که موجب می‌شود انسان به فطرت خودش بازگردد، ابراز کرد: عید قربان عید بندگی الهی است؛ عید اسلامی یعنی عید تربیت روح و موفقیت در جهاد علیه نفس عماره. اعیاد اسلامی زمانی برای تبدیل بدی‌ها به فضائل است.

تقوی با اشاره به تبدیل شدن مسجد مقدس جمکران به یک پایگاه فرهنگی تبلیغی اسلامی که نور و نورانیت را در زندگی انسان‌ها وارد می‌کند تصریح کرد: اثرگذاری برنامه‌های این مکان مقدس در سطح ملی امروز مشهود است و حق هم همین است برنامه‌هایی که در خانه خدا و خانه منتسب به ولی خدا حضرت مهدی (علیه السلام) اجرا می‌شود همین گونه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به به پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: امیدواریم برادران ما در قوه قضائیه با بستری که مقام معظم رهبری در اختیارشان قرار داد به سرعت مقابل مفسدین اقتصادی و خائنین بایستند و کسانی که احتکار کرده و اخلال اقتصادی ایجاد می‌کنند را در اسرع وقت به سزای عملشان برساند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه رهبری در سخنرانی اخیر خود تاکید داشتند که نه جنگ اتفاق می‌افتد نه مذاکره می‌کنیم خاطرنشان کرد: امروز وضعیت داخلی آمریکا خوب نیست و نمی‌تواند جنگی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: نکته دوم این است که اکثریت مردم آمریکا با جنگ مخالف هستند و فضای داخلی آمریکا آمادگی جنگ ندارد و دلیل دیگر این است که آمریکا به دنبال هزینه فایده است تا بتواند فتنه ایجاد کند و کشورهایی مانند کشورهای عربی خلیج‌فارس را دوشیده و به آن‌ها تسلیحات نظامی بفروشد.

تقوی با تاکید بر اینکه جهان مخالف با جنگ است و آمریکا نمی‌تواند برای جنگ اجماع جهانی ایجاد کند گفت: این کشور تجربه جنگ در عراق، افغانستان، سوریه و یمن را دارد ولی با وجود هزینه‌های سنگین نتوانست مقابل مقاومت ایستادگی کند و بینی‌اش به خاک کشیده شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز قدرت برتر منطقه است و آمریکا نگران واکنش ایران است تصریح کرد: دست آمریکا به خون شهدای ما آلوده است؛ عده‌ای در کشور به دنبال باز کردن راه مذاکره با آمریکا هستند و می‌خواهند قدرت موشکی ما را از بین ببرند. این افراد بدانند که سیاست و راه ما راه امام خمینی(ره) است که امروز مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند. اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید راه امام را دنبال کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه مردم همیشه درصحنه بوده و هستند و مسئولین هم باید به وضعیت مردم رسیدگی کنند، اظهار کرد: مسئولان باید فرمایشات رهبری را عمل کنند و مدیران بی‌تدبیر باید کنار روند چراکه کم‌کاری آن‌ها به‌پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار