کد خبر: ۶۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 22 August 2018
مدیرعامل شرکت گاز استان در پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام رحمن خادم آمده است: «دهمین روز از ماه ذی الحجه، سالروز مرور درس بزرگ انسانیت و برترین جلوه عبودیت است تا همواره به یاد داشته باشیم که پرتو عشق الهی تنها در سایه خلوص اندیشه و تبری جستن از هوای نفس، قلوب بندگان را روشن کرده و آنان را از گمراهی می رهاند.

عید سعید قربان جشن شکوفایی ایمان و یقین است و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون. این عید در حالی از راه می‎رسد که دل‎های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعا مشام مسلمانان را می‎نوازد.

نمایش پرشکوه همدلی و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان، جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زنند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این عید بزرگ خدمت عموم مسلمانان جهان ، مردم میهن جمهوری اسلامی ایران و علی الخصوص مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاران گرامی شرکت گاز استان و خانواده معززشان، از درگاه خداوند سبحان درک واقعی پیام این عید سعید را برای همگان مسئلت می‎نمایم.
رحمن خادم
مدیرعامل 
( روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار