امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت قزوین گفت:در این روزها برخی از خدا بی خبران با احتکار کالا به کمبودهای بیشتر دامن می زنند و مردم را ناراضی کرده اند که باید با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۶۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 23 August 2018

با احتکار کنندگان برخورد شود/استقلال کشور معامله نخواعد شد

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن فرارسیدن عید بزرگ مسلمین، عید سعید قربان اظهار کرد: انسانهای مومن و خداجو از مال و ثروت و داشته های خود در راه معبود می گذرند و هرگز وابسته به دنیا نیستند.

وی افزود:در روز عید قربان باید بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و نذورات و قربانی را در میان فقرا و محرومان تقسیم کنیم.

خطیب نماز عید قربان ادامه داد: در شرایطی که دشمنان فشارها بر ایران را برای تسلیم شدن ملت در برابر خواسته های استکباری بیشتر کرده اند باید با حفظ وحدت و انسجام داخلی خود را برای مقابله با تهدیدها آماده کنیم.

وی یادآورشد: باید روی پای خود بایستیم و بدانیم دشمن قابل اعتماد نیست و حفظ استقلال کشور در این وضعیت ضروری است و نمی توان آن را معامله کرد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به گرانی های اخیر گفت: در این روزها برخی از خدا بی خبران با احتکار کالا به کمبودهای بیشتر دامن می زنند و مردم را ناراضی کرده اند که باید با آنها برخورد شود.

به گفته قابل،در این شرایط برخی کالاها را احتکار کرده اند و یا اجناس را مانند سهمیه بندی توزیع می کنند که باید با نظارت بیشتر این وضعیت را سامان داد.

وی بیان کرد: قاچاق کالا، احتکار، کم فروشی و یا گرانفروشی از مصادیق تخلف و جرم است و باید دستگاه قضایی با متخلفان به شدت برخورد کند.

قابل یادآورشد: مسئولان از تشکیل ۲۲۲ پرونده قاچاق و احتکار کالا در استان خبر داده اند و این حجم پرونده نشان می دهد برخی افراد فرصت طلب می خواهند به نارضایتی بیشتر مردم دامن بزنند که باید دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات و سایر نهادها در این زمینه با جدیت بیشتری رفتار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار